رئیس فدراسیون بسکبتال گفت:

نیازی به بازیکنان دو تابعیتی نداریم

داوری گفت: پتانسیل خودمان بالا است و نیازی به بازیکنان دو تابعیتی نداریم.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکبتال ظهر امروز با حضور در برنامه ورزش و مردم درخصوص شکست تیم ملی در رقابت‌های کاپ آسیا اظهار داشت: شکست تیم ملی دلایل مختلفی دارد. از مسائل فنی گرفته تا روحی و روانی. البته مصدومیت بهنام یخچالی هم دلیل دیگری بود. کادر فنی تا یکی دو ساعت قبل از مسابقه نمی‌دانست که این بازیکن را در اختیا ر دارد یا خیر. از سوی دیگر اردن هم تیم قابل احترامی است و اگر بازیکن مصدوم نداشت شاید در فینال بازی می‌کرد.

وی در مورد لزوم تقویت کادرفنی تیم ملی نیز گفت: این موضوع را در دستور کار خود داریم و با ارمغانی سرمربی تیم ملی هم صحبت‌هایی داشتیم. البته در دو سه ماه کار نمی‌توان قضاوت کرد و باید فرصت داد.

داوری در واکنش به حضور بازیکن‌های دو تابعیتی در تیم ملی گفت: اعتقادی به این کار نداریم، چون پتانسیل خودمان بالا است. ما قبلا با امکانات خیلی کم به المپیک و جام جهانی هم رفتیم، پس نیازی به این کار نداریم. البته در سال‌های قبل از بازیکنان دو رگه استفاده کردیم که متاسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم. در آغاز اردو‌ها هم با یکی از آن‌ها تماس گرفتیم، اما جواب فدراسیون را هم ندادند که این خیلی بد بود. به نظر من کسی که به تیم ملی می‌آید باید عرق و تعصب داشته باشد.

رئیسد فدراسیون بسکتبال در ادامه درباره انتخاب دبیر فدراسیون توضیح داد: طبق اساسنامه پست دبیری شغل محسوب می‌شود و من هم در انتخاب‌هایم سخت‌گیرام، در روز‌های اخیر معزی فر را انتخاب کردیم که او هم فرد توانمندی است. البته من در انتخاب هایم مشورت زیادی می‌کنم و مشحون هم یکی از این افراد است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت جوانگرایی در تیم ملی گفت: جوانگرایی مهم است و برنامه ما همین است، آهسته آهسته این کار را انجام می‌دهیم. برنامه ما این است که از بازیکنی مانند حدادی تنها در مسابقات خیلی مهم استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار