۹ زخمی در حمله صهیونیست‌ها به تجمع فلسطینیان در کرانه باختری

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۹ فلسطینی در درگیری با نیرو‌های اشغالگر در شمال رام الله خبر داد.

به گزارش المیادین، منابع محلی از درگیری جوانان فلسطینی با اشغالگران اسرائیلی در ورودی شمالی شهرک البیره در کرانه باختری خبر دادند. این درگیری پس از حمله اشغالگران به راهپیمایی فلسطینیان در محکومیت ترور فرمانده مقاومت در نابلس رخ داد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها تا این لحظه ۹ فلسطینی زخمی شدند.

این در حالی است که  شبکه تلویزیونی المیادین ساعاتی پیش گزارش داد که ابراهیم النابلسی، فرمانده گردان های شهدای الاقصی در یورش نظامیان اشغالگر به شهر نابلس در کرانه باختری شهید شد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد از موشک دوش پرتاب علیه ابراهیم النابلسی، فرمانده گردان های شهدای الاقصی در حمله به خانه اش در نابلس استفاده کرده است که باعث شهادت او و دو نفر از همراهانش شد.
 
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند که ۱۵ نفر از شهدا کودک و ۴ نفر نیز زن هستند.

همچنین وزارت مسکن فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۳ روز حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه، به ۱۷۴۶ واحد مسکونی خسارت وارد شده است. در این بیانیه آمده است که در این حملات ۱۸ واحد مسکونی به کلی تخریب شده و ۷۱ واحد دیگر نیز خسارت دیده و دیگر قابل سکونت نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار