ملی‌پوش و مربی دامغانی به جام جهانی تیراندازی ۲۰۲۲ کره جنوبی اعزام می‌شوند

دبیر هیات تیراندازی دامغان گفت: محمدکاظم خطیبی به عنوان مربی و محمدرضا امینی تیرانداز دامغانی به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ کره جنوبی اعزام می‌شوند.

آقای امینی گفت: هفتمین مرحله و آخرین اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ کره جنوبی، از ۱۱ تا ۲۳ مرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محمدرضا امینی (سمنان)، نسرین شاهی، مصطفی خادم عبدل‌آباد (خراسان‌رضوی)، مهسا حاجی‌محمدی، فائزه احمدی، سید محمدرضا میرشفیعی (تهران)، زهرا غلام‌زاده (گیلان)، مبینا مسلمی (فارس)، رقیه شجاعی (زنجان)، ۹ ملی پوشی هستند که در اردوی نهایی شرکت دارند.

امینی اضافه کرد: ملی پوشان در این اردو و در مسابقات جهانی، زیر نظر رقیه اله کرمی به عنوان سرمربی، خدیجه برمکی و محمد کاظم خطیبی به عنوان مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مسابقات جام جهانی تیراندازی قرار است از ۱۸ تا ۳۱ مرداد به میزبانی کره جنوبی برگزار شود که این مسابقات به گفته سرمربیان یکی از برنامه‌های آماده‌سازی تیراندازان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان است.

امینی بیان کرد: محمد مهدی باقری به عنوان مربی و مهندس سلاح و تجهیزات و حجت الاسلام احمد داعی به عنوان مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می‌کنند.

شهرستان دامغان در رشته تیراندازی دارای بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار