انتشار آثار برتر فراخوان طرح رمان انتشارات سوره مهر

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس از اعلام فراخوان طرح های دوره سوم کارگاه رمان خبر داد و از نویسندگان جوان استان برای شرکت در این فراخوان دعوت کرد.

کرونی گفت: دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فراخوان طرح های دوره سوم کارگاه رمان را با موضوع نقش و جایگاه خانواده ایرانی از گذشته تا کنون اعلام کرده است.

او گفت: نویسندگان استان فارس می توانند حداکثر تا ۱۰ مرداد ماه نسبت به ارسال طرح های ۵۰۰ کلمه ای خویش به شماره واتساپ ۰۹۱۷۴۰۵۸۸۷۳ ( فقط به صورت پیام ) ارسال کنند البته طرح های ارسالی بایستی متناسب با مخاطب نوجوان یا بزرگسال باشد.

کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: نویسندگان طرح های تایید شده در دوره شش ماهه مجازی و حضوری زیر نظر یکی از اساتید مجرب نسبت به نگارش رمان در ۲۰۰ صفحه می کنند و پس از پایان دوره با نویسندگان رمان های برتر قرارداد منعقد و آثار برگزیدگان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

کرونی در تشریح مضامین اصلی این فراخوان گفت: این مضامین عبارتند از اخلاق، گذشت، تربیت فرزندان، عشق، ازدواج، مهربانی، مودت و مهربانی در میان اعضای خانواده، مادران سرپرست خانواده، فرزندآوری، از خودگذشتگی،سنت ها و آیین های نکوداشت مقام پدر مادر خواهر و برادر.

کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: نویسندگان جوان فارس از این فرصت برای رشد و ارتقای سطح توانمندی خویش و شروع روال حرفه ای نشر در یک فرایند حرفه ای و از سوی ناشر درجه یک اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار