در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سامانه شهرداری در موقع حمله سایبری ضعیف نبوده است / سیستم سیم کشی بازار تهران خطر آفرین بود

رئیس شورای شهر تهران گفت: شبکه سامانه شهرداری تهران از امنیت خاصی برخوردار است، یک حمله گسترده بسیار شدید صورت گرفت که مدتی کار‌های شهرداری را مختل کرده بود.

مهدی چمران گفت: شبکه سامانه شهرداری تهران از یک امنیت خاصی برخوردار بوده و دچار ضعف نبوده است، یک حمله گسترده بسیار شدید صورت گرفت که مدتی کار‌های شهرداری را مختل کرده بود، هدف از این حمله این بود که به صورت ملی در مسائل کلان کشور آسیب وارد کنند.

او گفت:امروزه دوره‌ علم و تکنولوژی است و ما باید خود را در برابر هر گونه تهدیدی آماده کنیم، همه دستگاه‌ها باید به ما کمک کنند، تا دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته سیستم سیم کشی، ارتفاع سقف‌ها و معماری  بازار تهران بسیار خطر آفرین بود که با پیگیری‌های شورای شهر تهران این موضوع اصلاح شد، اما هنوز مشکلاتی مانند تیرچه‌ها، انبار‌ها و ... وجود دارد که از نظر ایمنی مشکل دارند و باید برطرف شوند.

 چمران گفت: به علت شلوغی بازار تهران، با توجه به گزارشات آتش نشانی مشکلات فراوانی وجود دارد، که باید در شورای شهر در مورد آن صحبت شود، عصر‌ها پس از  تعطیلی بازار تهران با حجم زیادی از کاغذ، مقوا و پسماند خشک  روبرو هستیم که بسیار خطر آفرین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار