سرگردانی صد‌ها مسافر در پی اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های استرالیا+تصاویر

همزمان با اعتصاب کارکنان در فرودگاه‌های استرالیا، مسافران با مشکل جابجایی بار خود مواجه شده‌اند.

کارکنان بخش حمل و نقل بار در فرودگاه‌های بخش شرقی استرالیا دست به اعتصاب زدند که باعث ایجاد مشکل در تحویل بار به مسافران شد.

به گزارش نشریه گاردین، کارکنان بخش بار در قسمت پرواز‌های بین‌المللی در فرودگاه‌های بخش شرقی استرالیا به دلیل کاهش حقوق و نگرانی از شرایطشان تهدید به اعتصاب شدیدتر کردند.

گفته می‌شود فرودگاه‌های استرالیایی توانایی رسیدگی به ۲۰ پرواز مختلف در یک زمان را دارند. پیش از این یکی از شرکت‌های هواپیمایی هزار و ۷۰۰ خدمه خود در بخش حمل و نقل بار را اخراج کرد که دادگاه این اقدام را غیرقانونی خواند.

اعتصاب کارکنان فرودگاه‌های استرالیا

اگر اعتصاب ادامه‌دار باشد، روند انجام کار‌ها در بخش بین‌الملل سیدنی، ملبورن، و بریزبن با مشکل مواجه خواهد شد و احتمالا به سیستمی که در حال حاضر هم با مشکلاتی مواجه است، صدمه خواهد زد.

روز دوشنبه در سیدنی گزارش شد که صف ترمینال برای فرودگاه‌ها بسیار طولانی شده به طوری که به شکل مارپیچ از فرودگاه به بیرون آمده است.

ترمینال فرودگاه استرالیا

شرکت تجزیه و تحلیل هوانوردی OAG هم دو فرودگاه استرالیا را در فهرست بدترین فرودگاه‌ها از نظر زمان بندی و نحوه رسیدگی به مسافران عنوان کرد.

شرایط آب‌وهوایی، تعطیلات مدارس و کمبود کارکنان باعث شده تا فرودگاه‌های استرالیا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند.

در حال حاضر بحران در فرودگاه‌ها و به طور کلی خطوط حمل و نقل جهانی بسیار گزارش می‌شود.

به طور مثال، اواخر ماه گذشته، کارکنان شرکت کنترل ترافیک هوایی، خدمه و خلبانان پرواز ایتالیا اعتصاب کرده و به دلیل فراخوان اتحادیه‌های کارگری، صد‌ها پرواز در این کشور لغو شد یا به تأخیر افتاد.

اعتصاب در استرالیا

هفته جاری نیز هرج و مرج در مسافرت‌ها در انگلیس همچنان ادامه بود و اعتصاب کارکنان بخش ریلی که در این هفته برنامه‌ریزی شده موجب تاخیر و لغو گسترده در حرکت قطار‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار