ثبت نام مجدد آزمون عملی آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان

اطلاعیه ثبت نام مجدد آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

پیرو اطلاعیه­‌های مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹، ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ و ۱۴۰۱/۴/۳۰ و برای مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، مقرر شد بر اساس شرایط زیر زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۷ و خانم‌ها در روز جمعه ۱۴۰۱/۰۵/۲۸) پیش بینی شود:

۱- افرادی که از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۵ تا ۱۴۰۱/۴/۱۱ موفق به ثبت­ نام در آزمون عملی نشده ­اند، می­ توانند از ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ برای ثبت­ نام خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

۲- افرادی که از ۱۴۰۱/۰۴/۵ تا ۱۴۰۱/۴/۱۱ در آزمون عملی ثبت نام کرده اند، ولی به هر دلیلی از ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ­اند، می­ توانند از ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ برای ثبت­ نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش اقدام کنند.

۳- در صورتی که فردی از ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ در آزمون عملی شرکت کرده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روز‌های ۲۷ یا ۱۴۰۱/۵/۲۸) نیز ثبت­ نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت کند، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۲) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

۴- محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۵- آزمون عملی مجدد برای متقاضیان بر اساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه برگزار می‌شود و متقاضیان باید طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت کنند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه ­های برگزاری آزمون عملی (مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۳) تحویل متقاضیان خواهد شد.

تذکر بسیار مهم: مهلت آزمون عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

نحوه اقدام برای ثبت نام در آزمون عملی:

گام اول:وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۵/۰۶.

گام دوم: ثبت علاقه مندی به رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سامانه موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان از ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ تا ۱۴۰۱/۰۵/۰۶.

گام سوم: پرداخت هزینه انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ ۱/۰۴۰/۰۰۰ (یک میلیون چهل هزار ریال)، از طریق درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی www.ssrc.ac.ir از ۱۴۰۱/۰۵/۱۲ تا ۱۴۰۱/۰۵/۱۹.

تذکر مهم: در صورتی که داوطلبی مراحل فوق را به صورت کامل انجام ندهد، ثبت نام وی در آزمون عملی کامل نخواهد بود و کارت آزمون عملی برای او صادر نمی شود؛ بنابراین داوطلبان لازم است دقت بالایی را برای انجام تمام مراحل به کار گیرند.

برچسب ها: سنجش ، ورزش ، آزمون عملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سلامن من از ثبت نام مرحله اول جا موندم میتونم مرحله دو ثبت نام کننم
آخرین اخبار