رئیس جمهور در جمع مردم خمین:

امام خمینی (ره) منشاء تحولی بزرگ در جهان شده اند/ آینده را روشن می‌بینیم / دولت با هرگونه رشوه و فساد برخورد می‌کند

حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم خمین گفت: امام خمینی (ره) منشاء تحول بزرگی نه تنها در ایران بلکه در جهان شده اند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم خمین در مصلای این شهر گفت: امام خمینی (ره) نه تنها در دوره حیات بلکه بعد از رحلت منشاء تحول بزرگی نه تنها در ایران بلکه در جهان شده اند.

حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز مظلومان عالم با تاسی به امام راحل به عنوان معلم بزرگوار انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی ایران ایستادگی را پیشه می‌کنند و نام و یاد و بازگو کردن سخنان بزرگ او برای نسل‌ها و عصر‌ها درس آموز است.

رئیس جمهور همچنین گفت: این انقلاب به تعبیر رهبری در هیچ کجای جهان بی نام امام خمینی شناخته شده نیست و نسل امروز باید با شخصیت امام خمینی آشنا شوند.

او گفت: ویژگی‌های بسیاری امام خمینی (ره) را به اینجا رسانده از جمله دلدادگی و ایمان به خداو اخلاص و امام را به این جایگاه رسانده است.

رئیس جمهور معتقد است شخصیت امام در حوزه فقه، تفسیر، فلسفه و کلان و در بسیاری از حوزه‌ها به برکت خداوند و به خاطر اخلاص به منحصر به فرد بود و سلوک شخصی و اخلاص سنگ بنای تفکر و اندیشه امام بود.

حجت الاسلام رئیسی گفت: توفیقی برای من و همکاران است که امروز در ایامی که متعلق به امیرالمومنین و دهه ولایت است در جمع مردم عزیز، خانواده‌های معظم و مکرم شهدا، مردان و زنان و سختکوش شهر خمین شهر زادگاه رهبر عالی قدر و خدمتگزار انقلاب است قرار داریم.

آینده را روشن می‌بینیم

رئیس جمهور گفت: اولین نکته‌ای که در شهرستان خمین محوریت دارد اشتغال است و این حق مردم است و دولت هم به دنبال افزایش اشتغال، تولید و دانش بنیان است و حل مشکلات کشاورزی در دستور کار است.

رئیسی با اشاره به این که هر کار تولیدی که انجام می‌شود ما را مستقل‌تر می‌کند و نیاز ما به دیگران را کمتر می‌کند گفت: ما به دنبال این هستیم که با تولید نیاز کشور مرتفع شده و در امور خود مستقل عمل کنیم.

رئیس جمهور استان مرکزی را از استان‌های پرظرفیت دانست که به دلیل بعضی سوء مدیریت‌ها واحد‌های صنعتی نیمه تعطیل در استان وجود دارد که ما به دنبال این هستیم که این زیرساخت‌های موجود را فعال کنیم.

رئیسی گفت: علیرغم تهدیدات و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی راه‌های خروج از مشکلات را با ظرفیت موجود در کشور و نیروی کارآمد امکان برون رفت از این مشکلات وجود دارد و ما این توان را در کشور می‌بینیم که از این مشکلات عبور کرده و آینده را روشن می‌بینیم.

دولت با هرگونه رشوه و فساد برخورد می‌کند

دولت علاوه بر اصلاحات اقتصادی سرمایه گذاری داخلی و خارجی را هم دنبال می‌کند و با هرگونه رشوه و فساد برخورد می‌کند که کار‌های خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.