قدردانی نماینده کارگران آذرآب از مسئولان استان مرکزی در حضور رئیس جمهور + فیلم

حین بازدید حجت الاسلام رئیسی از شرکت آذرآب نماینده کارگران این کارخانه از مسئولان استان مرکزی قدردانی کرد.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به استان مرکزی با حضور در شرکت آذرآب اراک در دیداری صمیمانه با مدیران، مهندسان و کارگران این شرکت در خصوص مسائل و مشکلات بحث و تبادل نظر کرد.

در حین بازدید حجت الاسلام رئیسی از شرکت آذرآب نماینده کارگران این کارخانه از مسئولان استان مرکزی قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (جمعه ۳۱ تیر)در رأس یک هیئت عالی از وزرا و معاونان وارد اراک شد و در فرودگاه اراک مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

این سفر یک روزه به استان مرکزی بیست و نهمین سفر استانی رئیس دولت و هیئت دولت سیزدهم است و در این سفر یک روزه ۷ وزیر و ۵ مقام عالی دولت رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

دیدار مردمی با مردم مرکز استان مرکزی در اراک و همچنین حضور و دیدار با مردم در شهرستان خمین از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی است.

نشست با نخبگان و برگزیدگان و برخی فعالان حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی و حضور در شورای اداری استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سفر هیئت دولت به استان مرکزی است.

در این سفر وزرا و مقامات عالی دولت به شهرستان‌های استان مرکزی سفر خواهند کرد و در دیدار‌های مردمی مسائل، مشکلات وظرفیت‌ها را بررسی کرده و در شورای اداری استان مرکزی که بعد از ظهر تشکیل خواهد شد به رئیس جمهور برای تصمیم گیری گزارش خواهند داد.

حجت‌الاسلام رئیسی ۱۹ تیرماه ۱۳۹۸ هم در کسوت رئیس قوه قضائیه در رأس یک هیئت عالی قضایی در ادامه سفر‌های استانی اش، به استان مرکزی سفر یک روزه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.