امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۷۲ آسیب‌دیده از حوادث

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۷۲ آسیب‌دیده ناشی از ۶۶حادثه در هفته گذشته، خبر داد.

داریوش کریمی درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از تاریخ هجدهم تا بیست‌وچهارم تیرگفت: طی هفته گذشته، به ۶۶ حادثه با ۱۷۲ آسیب‌دیده امدادرسانی شد.

او به حوادث تحت پوشش این جمعیت در مدت مذکور، گفت: در این بازه زمانی ۳۳ حادثه جاده‌ای، ۱۱ خدمت حضوری، ۱۳ حادثه شهری، شش حادثه صنعتی و کارگاهی و دو حادثه کوهستان، توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

کریمی به تعداد نجات‌یافتگان مدت مذکور، می‌گوید: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۶۰ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۴۳ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۷ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

۲۰۰ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۷۴ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۸ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت سه عملیات رهاسازی توسط نیرو‌های این جمعیت انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: طی مدت مذکور، میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۷:۳۲ دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۲۷ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۱۵:۲۹ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار