در کار‌های تیمی و گروهی ضعف داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشرفت و موفقیت در همه امور به خصوص ورزش رزمی، محصول همدلی و یکدستی است.

 بازرگان با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در ورزش رزمی، خواهان شناسایی نقاط ضعف و قوت این رشته از رئیس جدید هیئت شد و گفت: هر جایی که ما شاهد بروز مشکل یا عقب‌ماندگی بودیم، ریشه‌های اختلاف را در آنجا دیدیم.

اوعامل رکود ورزش‌های رزمی استان را اختلافات نابه‌جا بین اعضای هیئت دانست و گفت: متاسفانه در کار‌های تیمی و گروهی ضعف داریم.

بازرگان با بیان اینکه در مسابقات رزمی، نام استان زنجان با حضور ورزشکاران قَدَر می‌درخشید، ولی با شیوع بیماری کرونا و سایر مشکلات، از دوران اوج ورزش رزمی استان فاصله گرفته‌ایم، گفت: تضاد منافع باعث ایجاد اختلافات شد، هر کس به نوعی دنبال منافع خود بوده، به همین خاطر کار‌ها به صورت تیمی جلو نمی‌رود.

او می گوید: کار‌ها نباید تنها به دوش رئیس هیئت باشد. شما باید از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره جسته و یا در احیای این موارد و شکوفایی ورزش رزمی قدم بردارید.

بازرگان با بیان اینکه اگر هر کسی وظیفه و نقش خود را به درستی انجام دهد، شاهد پیشرفت و تعالی خواهیم بود، گفت: در انجام امور به صورت فردی اقدام نکنید. اینکه بدون در نظر گرفتن سوابق با افراد به صورت سلیقه‌ای برخورد شود، باعث عقب‌ماندگی می‌شود، به همین خاطر باید از افراد مهم با سابقه درخشان که به هر دلیلی به حاشیه رفته‌اند نیز دعوت به همکاری کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امکانات و مسابقات ورزشی نباید متمرکز در مرکز استان باشد.

او با اشاره به وجود ۵۵ پروژه ناتمام در استان و هزینه سنگین نگه‌داری اماکن قابل استفاده، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، نمی‌توان انتظار زیادی در تخصیص بودجه داشت، بنابراین باید به سمت استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی رفت.

بازرگان با بیان اینکه برای اتمام پروژه‌های ناتمام نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه هستیم، گفت: کمک دولت برای ورزش به خصوص ورزش‌های رزمی، قطره‌چکانی است، از این رو جذب خیرین برای ما حائز اهمیت است؛ چرا که برای حضور تیم‌ها در لیگ و ساخت و ساز مکان‌های ناتمام باید خیرین ورزشی و دستگاه‌های ذی‌ربط ورود کنند.

او می گوید: فعالیت در حوزه ورزش‌های رزمی مسئولیت سخت و خطیری دارد و باید تلاش‌مان اوج‌گیری ورزش رزمی بدون اختلافات باشد.

برچسب ها: ورزش و جوانان ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.