ساماندهی فضا‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان پیش از آغازسال تحصیلی

استاندار گیلان گفت: توجه به حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان نقش بسزایی در تعالی جامعه دارد.

استاندار در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان گفت: توجه به حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برای تعالی جامعه و نسل آینده نقش بسزایی دارد و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت‌ها و فضا‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان گیلان ساماندهی شود.

به گفته اسدالله عباسی، اگر به مسئله مهم تعلیم و تربیت به خوبی در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان توجه شود، قطع یقین آینده جامعه، پویا خواهد بود و بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی گیلان برای تامین نیاز فضای آموزشی و استفاده بهینه دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

با توجه به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان با اهتمام جدی همه اعضای هیات امنا این دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های متعدد در این استان بخصوص دانشگاه ها، آموزش و پرورش و خیرین، ضمن گسترش فعالیت‌های این دانشگاه برای فراهم آوردن فضای مناسب تحصیل مشتاقان و خدمت فرزندان گیلانیان در همین استان، با توجه به مدت زمان باقیمانده تا سال تحصیلی جدید، ساماندهی مطلوب فضا‌ها و تسریع در امور دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان گیلان با جدیت انجام شود.

در دولت سیزدهم اعتبارات با نگاه توجه ویژه به رفع محرومیت به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان تخصیص داده می‌شود.

در این جلسه رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان و تعدادی دیگر از اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء فعالیت‌های این مرکز دانشگاهی در استان ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.