جانباختن نوجوان آمریکایی در تیراندازی آیووا

منابع خبری از کشته شدن یک نوجوان در تیراندازی در ایالت آیووا خبر دادند.

پلیس ایالت آیووای آمریکا از تیراندازی در یک جشن تولد در شهر «فیرفیلد» و کشته شدن یک نوجوان در آن خبر داد.

به گفته پلیس آمریکا، آن‌ها حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت محلی به دلیل گزارش تیراندازی به یک سالن ضیافت در مجاورت کلیسای «کالوین یونایتد» رفتند و در نهایت متوجه تیراندازی در تولد یک نوجوان ۱۳ ساله شدند.

به گفته پلیس، یک زن دیگر نیز با شلیک گلوله از ناحیه فک زخمی شده است. مقامات می‌گویند او به بیمارستان منتقل شده و اکنون حالش پایدار است، اما سن او اعلام نشد.

البته در ابتدا افسران پلیس یک نوجوان را هم مجروح یافته و او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند که او در آنجا جان باخت. نام این فرد اعلام نشد و قرار است به خانواده او اطلاع داده شود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که امروز تازه‌ترین نظرسنجی ملی در آمریکا نشان داد که میزان رضایتمندی از «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور، به ۳۰ درصد سقوط کرد که پایین‌ترین میزان ثبت شده تاکنون به شمار می‌آید.

این نظرسنجی در پایان هفته‌ای مایوس کننده برای بایدن منتشر شد، در حال حاضر دورنمای چشم انداز رکود اقتصادی در آمریکا پررنگ‌تر شده، قیمت سوخت نزدیک به رکورد باقی مانده، پدر و مادر‌ها همچنان گرفتار تهیه شیر خشک نوزاد هستند و تیراندازی مرگبار به گروهی از شهروندان در آیین روز استقلال آمریکا در روز ۴ ژوئیه همچنان بحث کنترل سلاح را بالا نگه داشته است.

موسسه «رییل کلییر» که نتیجه‌های چندین نظرسنجی را به طور همزمان ارزیابی می‌کند هم در این باره گزارش داده میزان رضایتمندی از جو بایدن به ۳۸ درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار