اذعان بایدن به مسیر طولانی آمریکا برای متوقف کردن خشونت‌های مسلحانه

رئیس جمهور آمریکا بر کافی نبودن اقدام‌های انجام شده برای توقف خشونت با سلاح در آمریکا اذعان کرد.

به گزارش سی ان ان، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با ابراز بهت و غافلگیری از تیراندازی روی داده در حومه شیکاگو اذعان کرد: آمریکا هنوز راهی طولانی برای متوقف کردن خشونت‌های مسلحانه پیش رو دارد.

جو بایدن گفت که او و همسرش از حادثه تیراندازی که بار دیگر دامنگیر یکی از تجمعات در آمریکا شده است، شوک زده و متأسف هستند. او در آستانه شروع جشن‌های سالگرد استقلال آمریکا در چهارم ژوئیه به حادثه تیراندازی روی داده در هایلند پارک در حومه میشیگان واکنش نشان داد.

خبرنگار سی ان ان در کاخ سفید گزارش داد: انتظار رئیس جمهور بایدن مانند هر آمریکایی دیگر برای برگزاری جشن‌های ۴ ژوئیه در هم ریخت و بار دیگر دولت او در حالی شاهد تیراندازی‌های بسیار زیادی است که بعد از سی سال، قانون فراحزبی اصلاح قانون اسلحه چند هفته پیش امضا شد و حال تیراندازی دیگری روی داده است.

بایدن اذعان کرد: پیش از رفتن به اروپا، من قانونی را امضا کردم که اولین قانون ایمنی سلاح در ۳۰ سال اخیر بود. اوضاع بهتر می‌شود، ولی نه بدون تلاشی سخت در کنار همدیگر. ما همه شنیدیم که امروز چه روی داده است. هر روز این را به ما یادآوری می‌کند که هیچ چیزی تضمینی برای دموکراسی وجود ندارد، هیچ چیزی برای شیوه زندگی ما تضمینی ندارد، باید برای آن مبارزه کنیم، از آن دفاع کنیم و آن را با رأی دادن به دست آوریم.

رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود این را نیز قبول کرده است که هنوز کار‌های زیادی هستند که باید انجام شود، هر چند که در مسئله ایمنی سلاح، دستاورد بزرگی به دست آمده است، اما در خصوص خشونت‌های مسلحانه، رئیس جمهور بایدن این را به روشنی بیان کرده که هر آنچه که تاکنون انجام گرفته است، کافی نبود.

روز گذشته منابع خبری اعلام کردند که در پی تیراندازی روز دوشنبه در رژه چهارم جولای در حومه شیکاگو حداقل ۶ نفر کشته و ۲۴ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۷:۰۷ ۱۷ تير ۱۴۰۱
اقای بایدن نباید خون خودت را کثیف کنی. اتفاق همیشه میافتد. ولی اسلحه را از مردمت دریغ نکن که توازن جامعه بهم میخورد. قانون اساسی (کانستیتیوشنال لاو ) شما طوری نوشته شده که اسلحه و برده داری را مجاز میشمارد. هر امریکایی در امریکا باید یک وینچستر داسته باشد. ششلول بند باشد. گاو هم اسب هم داشته باشد. تا فیلمش را بتواند بازی کند. سرگرمی همین است. و ابجو هم بخورد. گاو چرانی هم بکند.
Iran (Islamic Republic of)
کردلیا
۲۱:۱۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
باشه
آخرین اخبار