برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان در روز جمعه

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح دو ، سه و چهار حوزه های علمیه خواهران اصفهان همزمان با سراسر کشور فردا در اصفهان برگزار می شود.

راضیه شکرانی از برگزاری آزمون ورودی سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و چهار (دکتر) حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه ۱۷ تیر همزمان با سراسر کشور در مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان برگزار خواهد شد.

در مقطع عمومی (کارشناسی) با شرط معدل ۱۴ و حداکثر سن ۴۰ سال، ۸۷۸ نفر متقاضی و دارای شرایط شرکت در آزمون هستند.

به گفته او از ۳۹۸ نفر متقاضی سطح سه در ۸ رشته تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، اخلاق اسلامی، مدیریت آموزشی، مدرسی ادبیات عرب، کلام اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان ۴۰ نفر معاف از آزمون و ۳۶۰ نفر در آزمون شرکت و به سؤالات تستی پاسخ خواهند داد.

در سطح چهار نیز تعداد ۴۰ نفر در ۴ رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت علمی می‌پردازند.

شکرانی می‌گوید: از آنجایی که درب ورودی آزمون راس ساعت ۸:۳۰ بسته خواهد شد، بنابراین لازم است تا داوطلبان به موقع در محل برگزاری آزمون حاضر شوند.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش، پایان روز ۲۴ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه می‌شوند و از ۲۵ تیر تا ۱۵ مرداد امسال نیز برای انجام مصاحبه تعیین شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان نتیجه نهایی پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ۵ شهریور مشخص می‌شود، گفت: نتایج از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.