سقوط درختان کهنسال و تلف شدن گوسفندان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در پی وزش باد شدید و بارش باران در شهرستان‌های لارستان و زرین دشت پایه‌های برق و چندین درخت کهنسال سقوط و چندین راس دام تلف شدند.

خلیل عبدالهی گفت: بر اثر وزش باد شدید و طوفان ۳۰ راس دام تلف شدند و به دلیل سقوط پایه های برق تخریب دیوار  نیز گزارش شده است.

او گفت: در برخی شهرستان‌های فارس از جمله لارستان و داراب شاهد بارندگی و وزش باد بودیم که با شدت گرفتن باد و بارش باران چندین درخت کهنسال و پایه‌های برق در لارستان سقوط کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در لارستان ۱۳ میلیمتر و در داراب ۱۵ میلیمتر بارندگی داشتیم و شهرستان گراش هم با گرد و خاک شدید مواجه شد.

او گفت: این بارندگی تلفات جانی نداشت و تنها موجب آبگرفتگی در معابر شهر لار شد. به مدت یک ساعت نیز در شهر لار برق قطع شد، اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

تلف شدن ۳۰ راس گوسفند در زرین دشت

فرماندار شهرستان زرین دشت گفت: وزش طوفان در روز گذشته باعث ریزش دیوار یک واحد دامداری و تلف شدن ۳۰ رأس دام در روستای دروا از توابع بخش مرکزی شد.

رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین دشت گفت: بارش باران و وزش طوفان امروز نیز باعث آسیب دیدن تعدادی از چادر‌های عشایر در منطقه بیدکی شد که تیم امداد نجات هلال احمر شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و نسبت به بازدید و امداد رسانی اقدام و اقلام زیستی و امدادی را در بین عشایر توزیع کرد.

او، از شکسته شدن ۴ تیر برق در روستای دروا و شهر دبیران نیز خبر داد و گفت: در روستای ساچون بخشی از دیوار‌های منازل مسکونی تخریب و همچنین چندین سایه بان و موتور کولر‌های گازی و فنس کشی زمین چمن مصنوعی خسارت دید.

فرماندار زرین دشت گفت: طوفان، رگبار و رعد و برق تا آخر هفته در شهرستان ادامه دارد و از دامداران و عشایر شهرستان خواست از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و مسیل‌های سیلاب خودداری و با توجه به رعد و برق‌های شدید از قرار گرفتن در فضای باز، زیر درختان و ارتفاعات خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار