روزانه شدن حرکت قطار به مشهد از عید قربان

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: قطار دوم یزد ـ مشهد از عید قربان به روی ریل می‌رود تا شاهد حرکت روزانه این قطار باشیم.

محمدصالح جوکار گفت: در دوران کرونا به دلیل کاهش مسافرت به مشهد مقدس، حرکت روزانه قطار‌ها لغو و به حرکت یک روز در میان مبدل شد.

او گفت: درخواست مردم برای سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع) با توجه به پایان دوران کرونا و تجربه زندگی سالم‌تر و ایمن‌تر افزایش یافته و مردم متدین یزد بیشترین جایی که برای مسافرت انتخاب می‌کنند، مشهد مقدس است.

به گفته نماینده یزد و اشکذر: دستور روزانه شدن قطار یزد ـ مشهد از وزیر راه و شهرسازی اخذ شده و در مذاکراتی که هفته گذشته با راه آهن انجام گرفت، قرار شد اقدامات زیرساختی انجام شده و یک قطار باری که در این مسیر بود برداشته شده و قطار مسافربری جایگزین شود.

جوکار با اشاره به مذاکره شب گذشته با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی گفت:  به ایشان گفتم که مردم یزد منتظر این قطار هستند و ایشان نیز قول داد این مشکل تا عید قربان حل شده و قطار دوم به روی ریل برود و مردم از این وسیله مطمئن استفاده کنند.


وی از پیگیری افزایش قطار‌های یزد ـ تهران خبر داد و گفت: قبلا دو رام تحت عنوان پردیس، متعلق به تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مسیر بودند که برای بازسازی به ۴۰ میلیارد نیاز دارند و امیدواریم این قطار نیز با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و افزایش تردد مردم به ویژه جوانان و دانشجویان بار دیگر به روی ریل بیاید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار