واژگونی پراید در همدان یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور فرعی قهاوند یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ علی فکری گفت: این سانحه در نیمه شب گذشته بر اثر ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد که راننده مجروح و سرنشین ۲۳ ساله این خودرو در دم جان باخت.

او افزود: محور فرعی در ۲۰ کیلومتری قهاوند به علت عرض اندک و دو طرفه بودن یکی از مسیر‌های حادثه خیز استان همدان به شمار می‌رود و از امروز ۲ تیم گشتی در نوبت صبح و بعدازظهر بر تردد خودرو‌ها در این مسیر نظارت دارند.

رییس پلیس راه استان همدان علت شلوغی و ترافیک این مسیر را نزدیک شدن مسیر در صورت تردد از سمت شهرستان‌های جنوبی به مرکز کشور دانست و گفت: حتی در صورت استفاده از نرم افزار‌های مسیر یاب اینترنتی برای تردد، این نرم افزار‌ها این مسیر ناایمن را به علت کوتاهی مسیر به راننده پیشنهاد می‌دهند.

سه ماهه نخست امسال طبق بررسی‌های صورت گرفته ۵۰ درصد سوانح فوتی در مسیر‌های اصلی، ۳۲ درصد مسیر‌های فرعی و ۱۸ درصد در جاده‌های روستایی استان اتفاق می‌افتد.


استان همدان دارای پنج هزار و ۴۳۸ کیلومتر انواع راه از جمله ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستایی است که چهار درصد از آزادراه ها، سه درصد از راه‌های اصلی و بزرگراه ها، سه درصد از راه‌های فرعی و ۲ درصد از راه‌های روستایی کشور در این استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار