لزوم مبارزه سخت‌گیرانه با فساد

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر راه اندازی کارخانه‌های تعطیل شده و نقش مؤثر دستگاه قضائی در این رابطه گفت: همچنین این دستگاه در بالا رفتن ضریب امنیتی، تلاش برای پیشگیری از جرم، برخورد با متخلفین وظایف مهمی بر عهده دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه چقدر وقت و زمان دستگاه قضائی برای رسیدگی به پرونده‌ها صرف می‌شود، در حالی که باید این وقت صرف پیشگیری و دانش افزایی بود گفت: مبارزه سخت گیرانه با فساد باید در دستگاه قضائی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت مانع شدن از شکل گیری فساد گفت: در صورت رخ دادن فساد، باید با صلابت، فوری و مقتدرانه اعمال قانون صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه قضائی بهره گیری از منشور امام علی (ع) به مالک اشتر است می گوید: در این راستا توانا‌ترین و برترین افراد در قوه قضائیه منصوب شوند، در انتصابات پایبندی افراد به اسلام و نظام اسلامی ملاک باشد، در این صورت شاهد رضایت مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه در دستگاه قضائی همیشه باید چشم‌ها بیدار و هوشیار باشند چرا که مسئولیتی بسیار سنگین است گفت: دانش در کنار تجارب در دستگاه قضائی می‌تواند راهگشای خیلی از مشکلات باشد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.