فرمانده سپاه لرستان:

امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و تا روز آخر نیز همواره خدا را مدنظر داشت و انقلاب اسلامی ایران را انقلابی خدایی و الهی می‌دانست که خداوند پشتیبان آن است.

مرتضی کشکولی در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد امام بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) خودش را به قیام برای خدا ملزم کرده بود، و دراین راه از هیچ کس هراسی نداشت.

وی گفت: در پیروزی انقلاب امام (ره) تکیه بر مردم را مد نظر داشت و در اولین فرصت مردم را پای صندوق‌های رای آورد و به دستور امام خمینی (ره) شکل و ماهیت حکومت اسلامی با رای مستقیم مردم تعیین شد.
سردار کشکولی بیان کرد: امام (ره) در دوران دفاع مقدس همواره یار و یاور رزمندگان اسلام بود و همواره نقش خدا را در پیروزی رزمندگان اسلام بیان می‌کرد، دشمنان با جنگ قصد نابودی انقلاب را داشتند، ولی امام با قدرت الهی خود معادله جنگ را عوض کرد و ایران اسلامی قویتر شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امام (ره) در راه انقلاب در برابر مشکلات ایستاد و با توجه به ترور ۱۷ هزار نفر توسط منافقان امام راه خود را ادامه داد و در مقابل آنان ایستاد و مدیریت و نقش امام در انقلاب مشخص شد.
سردار کشکولی افزود: امام (ره) در برابر شرقی‌ها و غربی‌ها در دوران دفاع مقدس ایستاد و اعلام کرد جنگ زمانی تمام می‌شود که عراق به مرز‌های اصلی خود برگردد، بعد از جنگ نیز امام با نامه‌ای به گورباچف فروپاشی کمونیست را بیان کرد و راه حل جلوگیری از فروپاشی شوروی را برگشتن به معنویت و خداپرستی آنان دانست.
وی می گوید: امروز افول امپراطوری غرب مشهود است و امام و رهبری افول آمریکا و غرب را بیان کرده بودند، امریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن امروز در ضعف فراوان به سر می‌برند و این موضوع که وعده الهی است محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه در اوج قدرت به سر می‌برد و توطئه‌های دشمنان هیچگاه مسیر این انقلاب را عوض نخواهد کرد، زیرا ولایت و رهبری در راس همه امور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.