۳ ماه کسری خدمت برای مشمولان متاهل

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به ۳ ماه کسری خدمت برای مشمولان متاهل به ازای هر فرزند، از فراخوان اعزام مشمولان تیر ماه خبر داد.

سرهنگ سجاد قربان نژاد گفت: تمامی کارکنان وظیفه متاهلی که به خدمت اعزام شده اند، در هر منطقه‌ای که خدمت کنند از ۲ ماه کسرخدمت بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: به ازای هر فرزند ۳ ماه کسرخدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می‌گیرد، مشمولان غایب بالای ۳ سال غیبت چنانچه جهت اعزام به خدمت سربازی خود را معرفی کنند، در انتظامی استان محل سکونت خدمت خواهند کرد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهر‌های شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

سرهنگ قربان نژاد گفت: همچنین مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیر ماه دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید یکم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ قربان نژاد گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.