مشمولان اعزامی پایه خدمتی فردا اعزام می‌شوند

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تمامی مشمولان خدمت سربازی روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعزام خواهند شد.

سرهنگ سجاد قربان نژاد گفت: تمامی مشمولان خدمت سربازی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، از ۳ نقطه استان یعنی مشمولان شهر‌های شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

به گفته وی تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: این دسته از مشمولان باید روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ قربان نژاد گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

وی از خانواده‌ها مشمولان خواست: در روز اعزام از هر گونه حضور و تجمع در محل‌های اعزام خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.