طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار

رئیس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه گفت : طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در استان کرمانشاه است.

آرش شادفر گفت : طبق برآورد‌های انجام شده، اجرای طرح نهضت ملی مسکن یک بازار ۶۰ هزار میلیارد تومانی برای استان کرمانشاه فراهم می‌کند.

به گفته رئیس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه ۳۰ درصد مشاغل استان در حوزه صنعت مسکن و ساخت و ساز است، امروز برای اشتغال و رونق اقتصادی استان یک فرصت به نام نهضت ملی مسکن داریم و اگر درست از این فرصت استفاده کنیم ۶۰ هزار میلیارد تومان در بازار مسکن کرمانشاه و اشتغال استان ایجاد می‌شود.

 باید به فکر پویایی اقتصاد و اشتغال استان کرمانشاه باشیم و این با شعار دادن درست نمی‌شود، اگر بتوانیم از این فرصت نهضت ملی مسکن برای استان استفاده کنیم هم بحران مسکن کرمانشاه، هم اشتغال و بیکاری استان، هم بحث امنیت و هم امیدواری که امروزه بسیار مورد نیاز جامعه ماست، درست می‌شود.

انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه به عنوان رابط بین دولت و بخش خصوصی عمل می‌کند، کارخانه‌ها و تولیدی‌های مصالح ساختمانی که همه نوع مصالح اعم از سیمان، فولاد، آهن، کاشی، اتصالات، تاسیسات و دیگر مصالح را دارند، برای مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن آمادگی لازم را دارند و پای کار هستند.

انبوه سازان کرمانشاهی برای مشارکت در ساخت و زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان آماده کمک کردن هستند و حتی در راستای صنعتی سازی صنعت مسکن گام بردارند و با روش‌های مدرن پروژه‌ها را پیش ببرند.

شادفر به مصوبه شواری مسکن که باید از مصالح و پیمانکاران بومی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شود، اشاره کرد و از اعلام آمادگی کارخانجات، تولید مصالح و پیمان کاران و انبوه سازان استان در راستای اجرای پروژه‌های نهضت مسکن خبر داد.

 اقتصاد پویا یعنی اقتصاد رقابتی، یعنی تضمین کیفیت با قیمت مناسب، یعنی قرار داد‌هایی با کارخانه‌ها و تولیدی‌های استان ببندیم که به صرف باشد و پیمانکاران مجبور نشوند از دیگر استان‌ها مصالح وارد کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار