سخنگوی وزارت امور خارجه:

آمریکا بپذیرد که تمام حلقه های تحریمی را بردارد، توافق نهایی می‌شود/ واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند

سعید خطیب زاده گفت: امیدواریم آمریکا هر چه زودتر به مسیری که نتیجه آن امضای توافق است برگردد، چون برای رسیدن به توافق خوب و قوی آماده ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در آخرین نشست خرداد امسال خود در پاسخ به سوالی درباره بازگشت به توافق وین با اشاره به صحبت های مقامات اروپایی و آمریکایی گفت: سیاست یک بام و دو هوای واشنگتن سال هاست برای همه روشن است و دولت آمریکا بی اعتمادی جامعه جهانی را نسبت به خودش دارد که ما به همین دلیل باید به دقت مراقب منافع و حقوق مردم ایران باشیم.

سعید خطیب زاده با این وجود تاکید کرد که ایران همچنان در مسیر دیپلماسی حرکت می‌کند و این قطار همچنان به رغم همه بدعهدی های آمریکا از ریل خود خارج نشده است.

 سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت که در این نقطه هستیم چون آمریکا از برجام یک طرفه و غیرقانونی خارج شد و فشار حداکثری را اعمال کرد که به شکست مفتضحانه منجر شد اما امیدواریم طرف آمریکایی هر چه زودتر به مسیری که نتیجه آن امضای توافق است برگردد، چون برای رسیدن به توافق خوب و قوی آماده هستیم.

سعید خطیب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا ایران خروج از NPT (پیمان منع و گسترش سلاح‌های هسته‌ای) را به عنوان یک گزینه پیش‌رو تصور می‌کند یا اساسا این موضوع مردود است؟ گفت: اینکه در مسیر جامعه نخبگانی موضوعاتی مختلف مطرح می‌شود طبیعی است اما اجازه بدهید روند مذاکرات در همین مسیر ادامه یابد.

توصیه همیشگی ما به گروسی این بوده که در چهارچوب وظیفه خود اظهار نظر کند/ اگر آمریکا بپذیرد که تمام حلقه های تحریمی را بردارد، توافق نهایی خواهد شد

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با بیان اینکه  توصیه همیشگی ما به رافائل گروسی دبیر کل آژانس انرژی بین‌المللی اتمی این بوده که در چهارچوب وطیفه خود اظهار نظر کند، گفت: مسیر وین مسیری است که در این مدت طی شده و قطار دیپلماسی مسیر خود را ادامه می‌دهد و همانطور که آقای امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه گفتند ما قبل از صدور قطعنامه در تلاش برای هموار شدن مسیر توافق بوده ایم که در تمام این مدت دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به رغم کار شکنی های طرف مقابل ادامه داده و ابتکارات خود راهم  به آقای بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارائه کرده ایم.

به گفته سعید خطیب زاده از این ابتکارات از سوی دو وزیر دیگر هم ارائه شد اما ایالات متحده مجددا در تلاش بود تا توافق را عقب برگرداند به تصور غلط خودش ابزار فشار را دنبال کند که  در نتیجه آن یک برهه ای طرف مقابل از مسیر خارج شد اما الان مسیر همان دیپلماسی ست و از طریق آقای بورل این مسیر در حال پیگیری است.

آمریکا بپذیرد که تمام حلقه های تحریمی را بردارد/ آمریکا با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اگر آمریکا بپذیرد که تمام حلقه های تحریمی را بردارد براساس ابتکار جمهوری اسلامی توافق نهایی خواهد شد تاکید کرد که ایران مسیر خنثی سازی تحریم ها را خارج از مذاکرات ادامه داده است.

سعید خطیب زاده همچنین با بیان اینکه واشنگتن به عنوان مسبب این وضعیت بپذیرد که تعهدات خود را انجام دهد، گفت: هر آمریکا با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند و در این زمینه که به افکار عمومی ثابت کند که در مسیر ترامپ قرار نگیرد اما آنچه ما می‌بینیم این است که تمام مسئولان آمریکا کمر همت بستند که میراث ترامپ را حفظ کنند.

هرآنچه امروز در آن قرار داریم مقصر اصلی اش واشنگتن است/ آمریکایی‌ها در تلاشند تا هر موضوع فرابرجامی را به برجام پیوند دهند

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان با بیان اینکه هرآنچه امروز در آن قرار داریم مقصر اصلی اش واشنگتن استگفت: اگر ایالات متحده از این توهم دست بردارد که مسیر دیگری جز مذاکره برای بازگشت به وین وجود دارد می‌توان به مذاکره بازگشت.

سعید خطیب زاده همچنین گفت که از روز اول ما به آمریکا اعلام کردیم که هیچ موضوع فربرجامی را نمی‌توانند به برجام پیوند دهند ولی آن‌ها از این اصطلاح فرا برجامی خوششان آمد و در تلاشند تا هر موضوع فرابرجامی را به برجام پیوند دهند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، آنچه بین ایران و آمریکا باقی مانده اساسا به یک موضوع ختم نمی‌شود و این برخی طرف‌ها هستند که مایلند ابعاد دیگر اختلافات را بپوشانند و سعی می‌کنند یک موضوع را پررنگ کنند؛ این در حالی است که ایران از روز اول اعلام کرده اگر آمریکا به آنچه در برجام، قطعنامه ۲۲۳۱ و تعهدات آن‌ها آمده، پاسخ بدهد و بپذیرد هیچ نقطه‌ای که تعهد داده از آن مستثنی نیست، فردا می‌توانیم برویم و قطعنامه را به نتیجه برسانیم.

آن‌هایی که سلاح هسته‌ای دارند باید متعهد به خلع سلاح هسته ای شوند

سعید خطیب زاده در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران درباره پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای کاملا روشن است و جزئیات اولین ابتکارات جمهوری اسلامی ایران بوده، گفت: اتفاق آمریکا و رژیم اشغالگر قدس که سلاح هسته‌ای دارند  باید متعهد به خلع سلاح هسته ای شوند.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه عضویت ایران در پیمان منع و گسترش سلاح‌های هسته‌ای تابع روند های خاصی است و جامعه بین المللی نیز باید همه تلاش خود را برای منع گسترش سلاح های هسته‌ای به کار گیرد.

عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی تحت تعقیب هستند و باید تا ابد در ترس زندگی کنند

سعید خطیب زاده در پاسخ به سوالی در باره ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه آنچه در آن بامداد اتفاق افتاد جنایت آشکار بوه، عاملین و مباشرین مورد تعقیب هستند، گفت:  تصمیم قطعی ایران این است که عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی به پیشگاه عدالت آورده شوند که  در این راستا ما با دوستان خود با عراق پیگیری های لازم را انجام داده و تا آخر هم در ایم مسیر خواهیم بود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان تاکید کرد که هرازگاهی برخی اظهارات توسط جرثومه های فساد گفته می‌شود اما باید تا ابد در ترس زندگی کنند.

رفتار دولت جدید کره جنوبی با دولت قبلی برای پرداخت بدهی خود به ایران فرقی نکرده است

سعید خطیب زاده درباره بدهی کره کره جنوبی به ایران و دیوار کشی‌های ترکیه در نقاط مرزی نیز گفت: دولت جدید کره جنوبی گفته که با دولت پیشین این کشور متفاوت است اما ما تفاوتی ندیده ایم و به دولت جدید کره زمان دادیم تا نشان دهد چه اقدامی می‌خواهد درباره پرداخت بدهی ها خود انجام دهد.

سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین درباره دیوارکشی ترکیه در مرز ایران گفت موضوعی که ما با ترکیه مطرح کردیم این است که یکپارچگی منطقه و همکاری های مشترک و توپوگرافی منطقه ای در نطر گرفته شود که در این راستا ایران و ترکیه در تلاشند تا در این زمینه هم با گفتگو به یک نظر مشترک برسند.

ایران  مجددا جایگاه ترانزیتی خود را در جهان به دست می آورد/ آخر هفته میزبان لاوروف خواهیم بود

سعید خطیب زاده در پاسخ به سوالی درباره تحولات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آنچه که گفته می‌شود کسری از اتفاقاتی است که دارد رخ می‌دهد و ایران دارد مجددا جایگاه ترانزیتی خود را در جهان به دست می آورد، گفت: کریدور شمال به جنوب اولین محموله های خود را به صورت کانتینری از روسیه به سمت هند فرستاد و مسیرهای دیگر هم در حال فعال شدن است.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه، دولت سیزدهم در سفر رئیس جمهور های منطقه در تلاش است که حلقه اتصالات منطقه ای را  چه در حوزه اکو  و چه حوزه کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای و... فعال کند و در این رابطه نیز آخر هفته میزبان لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خواهیم بود.

بدهی برق عراق به وزارت خارجه ایران اعلام وصول شده است

سعید خطیب زاده درباره برخی بدهی های عراق به ایران با بیان اینکه یک مدل تکراری وجود دارد که یک خبر معمولی را به یک تلخی بدل کنند، گفت: ما به رغم تمام سختی ها بدهی های خود را در تلاش بودیم تا وصول کنیم که این تلاش نتیجه داد و بدهی برق عراق به وزارت خارجه ایران اعلام وصول شده است؛ از دولت عراق برای این پرداخت تشکر می‌کنم.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، بدهی وزارت برق عراق به وزارت نیروی ایران از طریق بانک (تی بی آی) وصول شده و کم و کیف آن را می‌بایست بانک مرکزی توضیح دهد.

مراحل قضائی نفتکش‌های یونانی در محل طی می‌شود

سعید خطیب زاده در پایان این نشست خبری با بیان اینکه مراحل قضائی نفتکش‌های یونانی در محل طی می‌شود، گفت: دولت یونان از طریق وکلا تلاش کرده مستندات را آماده کند برای این‌که فرآیند آزادسازی کشتی‌ها انجام شود اما ما به دولت یونان توصیه کردیم از ظرفیت‌های قانونی استفاده را کنند که اطمینان داریم آن را از مسیر قانونی و قضایی طی کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی همچنین اظهار امیدواری کرد تا ایران در عمل شاهد آزادسازی محموله نفتی خود باشد و مسیر روابط دوجانبه تهران و آتن  از دخالت عامل سوم مصون بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۶ تير ۱۴۰۱
۲۰ ساله آمریکا داره بازیتون میده . اون هم با حیله...
کی میخواهید عبرت بگیرید ...
گیریم توافق هم صورت بگیره ....چه چیزی درست میشه .دزدی مسئولین...احتکار بازرگانان و شرکت های تولیدی ...حقوق مردم
خونه دار شدن مردم ...
فقط به نفع پولدارها...پرواز بسوی آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
تحریم های حقوق بشری وغیره را که برنمیداره درچارچوب برجام انجام میده اگه به زور باشه ان مدعی تراست
Germany
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۱
مسئولین شرق زده به داد جوونها برسید داریم پیر میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
درووووووود
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۱۸:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۱
کووووووووفت درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
بلاخره نفهمیدیم اگر آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه چرا دنبال توافقیم ؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
به داد کتابداران برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
از کارشناس هندی ظفر محمد بپرسید که مسلط به زبان انگلیسی هستش
Germany
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دلیل التماس شما به برجام و این همه تحقیر کردن خود چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۹:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
امریکا دست از تحریم بر نمیدارد. چون قمار باز حتی اگر دار و ندارش را هم ببازد روی دارایی دیگران هم دوباره قمار میزند. امریکا دنبال یک چیزیست که تا انرا نفهمد ول کن نیست. امریکا متحیر مانده که چرا هر چه بیشتر تحریم میکند جواب مثبتی به گوشش نمیرسد. اپوزیسیون هم در این امر جوابی برای گفتن ندارد. کسی تعریف میکرد که دو نفر با هم دعوا داشتند یکی درشت اندام ودیگری ریز نقش و همیشه برای هم کرکری میخواندند تا بالاخره روزی روبوی هم ایستادند. هر چه درشت اندام تهدید میکرد ریز نقش چغر بد بدن جوبی نمی داد حرکتی هم نمیکرد. میگفت درشت اندام انقدر عصبی شد که قسم خورد اگر چیزی نگویی خودم را میکشم و چون جوابی نشنید با کارد شکم خودش را پاره کرد و مرد. حال و وصف امروز ما. امریکا همه چیز را برای از بین بردن ایران در دست خود میبیند ولی نمی داند چرا ایران از او نمی ترسد و چرا ایران از هم نمی پاشد و حال انکه هر کشور دیگری بود تابحال نقش دیوار شده بود. اخر او هم ابر قدرتیست برای خودش. ابرقدرتی که نتواند زیردستی را که قبلا بارها خردش کرده از جلوی پای خود بردارد میتواند ادعای گردن کلفتی کند؟ جواب ملت خودش را چه بدهد؟ مفلوک شده در قضیه ایران. نه راه پس دارد و نه راه پیش. مجبور است تا تعیین تکلیف سر جای خودش بایستد و تکان نخورد. از او خواهند پرسید: چه برایمان اورده ای جوزف؟ حیله ای نیست و نیرنگی نیست و پیمان شکنی نیست و حربه ای نیست که علیه ایران بکار نبسته باشد. ولی جوابی برای اهل فن ندارد که عنوان کند که چطور از پس کشوری به اندازه و قد و قامت ایران بر نیامده. نمیتواند ادعا کند که شانس نیاوردم. هر چه طاس می اندازد یک جفت شش بیاورد که داخل بازی شود گیرش نمی آید. برعکس ایران هر چه می اندازد جفت شش میاید ولو سیلی بزنند. آب که سر بالا میرود قورباغه ابو عطا می خواند. چه بگوید؟ بگوید (چلس ماکو)؟ نمی پذیرند. منتظر است. با خودش درگیر شده.
Iran (Islamic Republic of)
فلانی
۱۸:۴۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
تموم شد؟تاثیر گذار بود. حالا برو بقیه ساندسیو بزن به بدن
Pakistan
ناشناس
۰۸:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
امریکا در حال نسل کشی هشتاد میلیون ایرانیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سوراخ دعا را گم کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام
خبرنگاران محترم؛
یه سوژه خبری دارم براتون
با توجه به عدم تناسب افزایش حقوق ها (58 درصد افزایش حقوق کارگران و 10 درصد افزایش حقوق کارمندان)، توی شهرداری ها، رئیس اداره که کارمنده، از آبدارچی که کارگره کمتر حقوق میگیره!
لطفاً پیگیری کنید.
Germany
ناشناس
۱۰:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
رئیس اداره که کارمند باید کل مزایا و خدماتی که می گیرد در نظر بگیرد!
در ضمن آبدارچی که کارگره چای درست می کند که رئیس اداره که کارمند هنگام
جلسه که به چرت زدن مشغول بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ما نيازى به بازگشت مجدد امريكا به برجام نداريم.
ضرر برجام بدون امريكا براى ما از ضرر برجام با امريكا به مراتب كمنره .
ببايد محكم بر سر شروط خودمون بايستيم و براحتى اجازه ورود مجدد امريكاى بى تعهد را به برجام ندهيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
آمریکای دروغگو خیلی پررو هست.هم همش مارو تحریم میکنه و هم توقع داره ما هسته ای را کنار بذاریم.
لعنتی خیال میکنه فقط باید خودش انرری هسته ای و سلاح هسته ای داشته باشه تا ابرقدرت باقی بمونه.مرگ بر آمریکا.مرگ بر غرب پرستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
شما اول اقتصاد مردم را دست کنید بعد برید سراغ انرژی هسته ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دولتی که ایراد به روحانی میگرفت که برجام چیه الان برای چی برجام رو کش میده !!!!!! همه میدونن تحریم اقتصاد رو فلج کرده شما تا 100 سال دیگه با گفتن "حلوا حلوا "دهنتان را شیرین کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دولت مجبوره فعلا برجامو کش بده و بهانه دست آمریکا نده.در واقع دولت هم اعتقادی به برجام نداره چون میده با برجام هم آمریکا دست از تحریم ایران برنمیداره.پس فکر نکنین به آمریکا دست دوستی بدیم دیگه تحریممون نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
فرض مى كنيم پدر شما را مامور بكنه ملكى را بفروشى و شما مى رويد و اين ملك را در ازاى يك چك بى محل مى فروشى، بعد پدرتون مجبور ميشه برادر ديگر را مامور درست كردن گندكارى شما مى كنه.
حالا سؤال اينه كه آيا برادر شما بايد اين چك بى محل را پاره كنه و از بين ببره ، يا بايد تلاش كنه كه اين چك نقد بشه؟!
آيا درك اين مسئله ساده براى شما خيلى سخته؟!!! يا …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
8:16 مثالت اصلا یعنی اصلا هیچ ربطی نداشت به این ماجرا
چرا نمیخواید از خواب بیدار بشید ما هم قد امریکا هستیم مگه که انتظار منافع مساوی داریم؟ حتی چین هم این موضوع را میدونه و اندازه گلیمش پاشو دراز میکنه شما چی دارید که امریکا باید نگران باشه؟ اونوقت الان مردم ایران تحت فشار هستند برای توافق یا امریکایی ها؟ حد و اندازتونو تا نفهمید نمیتونید درست حرف بزنید و سر میز مذاکره برید! فقط منم منم میکنید ولی هیچی نیستید نمونش هم همین تکنولوژی که داری باهاش نظر مینویسی برا امریکاست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دوست ۱۶:۲۳
شما امریکایی هستید؟!
از موضع روبرو با مردم ایران صحبت می کنی!؟
فکر کنم شما کلا یا در جریان نیستی یا زدی به کوچه کناری
اول اینکه ما چی هستیم و چی داریم؛ برو تاریخ بخون تا دستت بیاد، الان هم داستان سر قدرت نگرفتن ایران هست و قدرت ایران وگرنه امریکایی ها مثل زمان شاه خودشون انرژی هسته ای و موشک و ... به ما می دادند و مثل عربستان و ... به عنوان گاو شیرده ایران می دوشیدند
اینکه اقتصاد ما مشکل داره، تحریم بشیم داستان میشه و مسئولان باید مسئولیت بپذیرند و مردم در فشار هستند سر جای خودش
اما اینکه دوباره به کاپیتولاسیون برگردیم و سگ امریکایی به امثال شما شرف بیشتری پیدا کنه و ارزشمند تر باشه
فکر نمی کنم هیچ ایرانی هیچ زمانی بپذیره
پس نمی دونی یا سکوت کن یا در مورد چیزی نظر بده که ازش اطلاع داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
این یعنی مشکلی از طرف ایران نیست ؛ هرچه هست از جانب شیطان بزرگ است که خود را در لباس ماه رویان می نماید گرگیست در لباس میش شنگول و منگول و حبه انگور حواستان باشد در را باز نکنید یا بیموقع دهان باز نکنید که قالب پنیر از دهانتان بیفتد یا لاکپشت از آسمان فرو افتید !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تا بابا روسیه تان اجازه نده برجام بی برجام
هی سنگ روس به سینه بزنید
مرگ بر شرقگدا که مال ملت به‌ باد دادی به خاطر روسیه
اگر مهین پرسی نه شرقی نه غربی اینها ملت گفتن اول شرق وبعد غرب بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
به کی قسم بخورم ایران نوکر روسیه نیست روسیه هم بخواد از این غلطا بکنه مثل امریکا میشه فعلا ازین کار نکرده ماهم سنگ روسیه رو به سینه نمیزنیم اول شرق و غرب هم نداره شرق برای ما الان سود دارد و علیه منافع ما راه نرفته ولی غرب رفته غرب تحریم کرد شرق نکرد شری هم بخواد تحریم کنه خداحافظ .... در ضمن روسیه با شوروی و تزاری فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
اونا تحریم میکنند شماهم شعار ما ملت زیر فشار جمع کنید حداقل اینقدر حرف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
واقعا راست میگی اونقدری که اینا حرف زدن بابای من تا میبینه اینا میخوان باز حرف بزنن میزنه روی mute منتظر میمونه بره خبر بعدی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
نه بابا نکشیتش ...آمریکا گناه داره ،کی کارش سخت‌تر میشه !؟شما که با کل دنیا درگیر شدید باید با تمام دنیا تا قیامت مذاکره کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
فعلا ک ازتون ترسی نداره ک تحریم پشت تحریم ..... ایی شماهایید ک دارید خودتونو ب آب وآتیش میزنید ک توافق شه فقط واسه منفعت دولت ن مردم ک نفت تون صادر شه مهم اینه ک مردم الان همجوره تحت فشار اقتصادی هستن اونم مشکل از داخل ومسئوولین ن امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بشین تا برداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
البته شما که به فکر ملت نیستید فقط به فکر خودتان هستید و ملت را هم برده و رعیت خودتان می دانید و کشور را هم به غنیمت گرفته اید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
فقط ولادیمیر پوتین و دیمیتری مدودوف !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
شما هم فقط جهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ما باید آمریکا رو تحریم کنیم
ما باید آمریکا را زیر تحریم یکجانه خودمون ببریم تا بفهمن ادم بشن
ما باید اون قدر امریکا تحریم کنیم که نرخ دلار هر روز توی آمریکا بالا بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
چقدم ترسیدن چطو تحریم کنید؟؟؟؟؟؟؟ ایران نمیتونه مشکلات ملت خودشو حل کنه البته واسه ظلم ب مردم زرنگ هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخ دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خودتو مسخره کن عوضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
اگر مردم استقامت کنن و توان داخل را بالا ببرن یه روزی میشه که ما هم میتونیم آمریکا را تحریم کنیم.متاسفانه بعضی از مردم ایران به خودشون اعتقاد ندارن و فقط خیال میکنن آمریکا میتونه قدرت بزرگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
قدیمیا میگفتن اندازه دهنت لقمه بردار حکایت شماست !
شما کجا امریکا کجا؟ واقعا خودتان را اندازه اونا میدونید برای تحریم؟خخخخخخخخخ
Germany
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
وزیر خارجه جدید کلا برعکس حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واقعا فکر میکنید و امید دارید که آمریکا تحریم ها رو برداره؟ امریکا مثل اون شخصیت تو فیلماست که اخرین نفسهاشم بکشه شلیک آخر رو اون میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کار خودش رو نه
کار مردم ایران رو سخت تر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
قبل از اینکه حرف بزنی با پوتین هماهنگ کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
شما هم قبل از سخن گفتن ببین حرفت هماهنگ با غرب و اروپا بعد بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
گرانی ارد و روغن و ماکارانی به جنگ اوکراین ربط داره دولت هم یک کار خیلی خوبی کرد گندم کشاورز ها را با قیمت خوب خرید . ولی بالا بودن بقیه قیمت اقلام ربطی به جنگ اوکراین نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دوستان لطفا تو کامنتا دعوا نکنید
همه شما رو به ارامش و سکوت فرا میخوانم چون میخواهم اعترافی بکنم
بنده چون خیلی عاشق ساندیس هستم حاضرم برخی کامنتا رو اینجا بنویسم تا یه عده بهم ساندیس بدند
نمیدونم شاید هم ندند
جملات به این شرح اند:
1_مرگ بر غرب گدا
2_نوشتن پاسخ""وطن فروش بی غ"" در پاسخ کامت افرادی که مینویسند بدبخت شدیم خون ما رو تو شیشه کردید
3_نوشتن پاسخ"""البانی نشین هوا چطوره"" در پاسخ کامنت افرادی که تحملشون نسبت به کاسبان تحریم به سر امده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
الله اکبر
تا اخر ایستاده ایم
تا اخرین نفس می ایستیم
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر فرانسه
مرگ بر المان
مرگ بر ایتالیا
مرگ بر کانادا
مرگ بر استرالیا
مرگ بر ژاپن
مرگ بر کره جنوبی
مرگ بر کره شمالی
مرگ بر چین
مرگ بر روسیه
مرگ بر عربستان
مرگ بر امارات
مرگ بر شرق عالم
مرگ به غرب عالم
مرگ بر قطب شمال
مرگ بر قطب جنوب
مرگ بر کره زمین به جز ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۱ تير ۱۴۰۱
مرگ بر خودت والا
Iran (Islamic Republic of)
اپونین
۱۰:۰۶ ۰۱ تير ۱۴۰۱
آهاااا،همه بد فقط تو خوب!
حقیقتا چی میزنی؟؟
مختو خریدارم احمقِ گاوِ لعنتی:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چرادربرابربرجام آمریکایی و آژانس اتمی اسراییلی محکم برخورد نمی کنید چون وزارت خارجه ایران وزارتخانه روحانی وظریفه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ممنونم از اینکه بساط خنده شادی ما رو فراهم کردی.
Iran (Islamic Republic of)
سامانی
۱۹:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
الله اکبر الله اکبر
ما پیروزیم و پیروزی با ماست و از آن ماست.
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
این منفی دهنده ها همان منافقین رانده شده در آلبانی هستند که از سالنهای پر از رایانه باز هم وطن فروشی و خودفروشی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آره داداش. فقط یکم ساساد رو بخوابون گوشمون بم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
کسانیکه یاری خداوند را باور ندارند مهر برقلبشان نهاده شده ولی نصرت خدا در قرآن وعده داده شده واگر دیر شده علتش کفران نعمت و بی ایمانی تعدادی از مردم و مدیران منافق نفوذی است که رانتخواران ونزول خواری و زمین‌خواری و همه چیز خواری را در پیش گرفتند خداوند لعنت کند کسانی را که راه حق را به بیراهه می‌روند وخون شهدا را برای چند روز زود گذر دنیای خود پایمال می‌کنند اینها باید در آخرت جواب پس بدهند اولیک اصحاب النار هم فیها خالدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
این پیامهای منفی نشون میده که غرب گداها چقدر از آمریکا میترسن.مرگ بر غرب گداهای داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
1400 سال فقط شعار دادین.. کجای دنیائین؟ ولکنین تورو خدا. چیزیکه تفاوت شما و غربه یک کلمست ( عمل )
هی مرگ بر مرگ بر مرگ بر.... لعنت خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر شرف تویی که مرگ میفرستی و خودت بیشرف دوعالمی
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا اگر نپذیرد نابودش کنیم و به قعر چاه جهالت بندازیمش زیرا که ما باهوشیم و ایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خخخخ امریکا را به چاه جهالت خخخخ شماراکی باید ازچاه جهالت دربیاورد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
البانی نشینان در منفی دادن فعالند ،وطن فروش‌های مزدور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
بازم اشتباهی سنتی و صنعتی رو با هم قاطی زدی؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
وای وای چقدم ترسید از حرف شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دیدی سی و شش نفر تا کنون رای منفی دادند یعنی جملات شما ونظر شما را قبول ندارند و اینکه نوشته ای ما با هوشیم وایرانی را قبول ندارند این سی و پنج نفر خودشان اذعان دارند که هم ایرانی نیستند وهم بی هوش وخنگند کسی که چشمشو می‌بنده و نظر میده ونمی فهمه که اگر نظر منفی بده برای خودش چه پاسخی داره چه توقعی داری که این شخص بصیر بشه این‌ها فقط محمد یعنی شعبان بی مخ های زمان ما هستند که حتی برای خواسته‌های یه حق خود بلد نیستند که شعار درست بدهند واگر دو سه نفر اجیر شده وارد جمع شون بشه و ساختار شکنی کنند اصلأ فکر نمی‌کنند که برای چی آمده بودند ودارند چه شعارهایی می‌دهند درست در خطی که شبکه‌های معاند ترسیم کرده اند حرکت می‌کنند در زمان مرحوم دکتر مصدق هم همین شعبان ها بودند که با دلار آمریکا بی ملی گرایان و هواداران دکتر مصدق را با چاقو و قمه قلع وغم کردند و جاوید شاه گویان انقلاب مردم رو بیست و پنج سال عقب انداختند وانقلاب سفید رو به خورد ملت دادند ولی بدانید که عرض خود میبرید و زحمت ملت می‌دارید اکثریت مردم آگاه وبصیرند وپای کار تکان بخورید بساط شما رو در هم می‌پیچند سر عقل بیایید بیشتر از این به درخت تنومند انقلاب آسیب نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
از پیامهای منفی مشخص شد چقدر غیرایرانی و خنگ میان نظر منفی میدن برای تخریب ایران.پس مردم ایران گول این پیامهای منفی را نخورید
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تاکنون کسی در ایران زاییده نشده که طرز تفکر آمریکایی را درست بفهمد ولی امام درست ترسیم کردن با عنوان آمریکا شیطان بزرگ. به کفتار و تمساح نمی شود اعتماد کرد. آمریکا با انداختن ۲ بمب اتم از دنیا زهر چشم گرفت و با بمب اتم تهدید کرد و دستور داد و باج گرفت و همه حاکمان غیر مردمی در وحشت باج دادند و نوکری کردن. از یک مشت گاوچران کاملا احمق و قلدر برای دنیا ارباب ساختند. ولی در درون بسیار ترسو و نادان هستند ولی پشت اسلحه قائم شدند. اگر فیلمهای تفنگ کشی ددیم غربی را تحلیل کنید به طرز تفکر آمریکاییها بیشتر آشنا می شوید. یک نمونه خوب فیلم (ساعت اسلحه). ولی مقامت و استقلال ایران جواب می دهد ولی ضعف نشان ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
عزیز در ایرانردان و زنان زاییده شده و جهاد کردند و شهید شدند و خون دل خوردند و بهتر از همه جهان هم آمریکا و نوکرانش را میشناسند بدان اگر اینگونه نبود حالا این متن را با خیال راحت نمینوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
تو خودت در امریکا هستی و داری برای مردم قصه میگی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
احسنت کاملاً درست و صحیح است اینهایی که نظر منفی میدهند واقعاً نمی فهمند که چی گفتی اینها همان صم بکم عمی فهم لایرجعون هستند فقط ناراحتند و بدون اینکه بفهمند چی می‌خواهند نظر میدهند مثال ببخشید شما بنویس ما که خر نیستیم می فهمیم بلا فاصله نظر منفی می‌دهند یعنی بلا نسبت هم خرند هم نمی‌فهمند به کمی تعقل نمی‌کنند که طرف چی گفته مثلاً طرف نظر داده که ما ایرانی هستیم و باهوش میاد نظر منفی می‌ده یعنی چی یعنی هم ایرانی نیست و هم خنگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خدایی ساقیتون خیلی کارش درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اره ساقی ما خداست اگه کارش درست نبود که شرق و غرب را دلیل خود نمی‌کردیم و اگر اینگونه نبودیم که آمریکای ابرقدرت به این ذات نمی‌رسید کمی فکر کن.
بنازم ساقی ما را کارش درست درسته.
بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت
کنار آب رکن آباد و گلگشت مصفی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۰۰:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
به حلاوت بخورم زهر که شاهد ساقیست....به ارادت ببرم درد که درمان هم ازوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خب از کسی‌که دم از ساقی میزنه و ۴۳نفر هم مثبت بهش میدهند نشان از چیست یعنی چهل و سه سال گذشته از انقلاب اینها هنوز درست نشدندن و تو خمر وخرامی بسر می‌برند خداوند اصلاحشان کنه و به راه راست منحرفشون کنه نگفتم هدایتشون کنه چون اینها با کلمه‌ی منحرف بیشتر جواب میدهند
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۹:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ساندیسخورا حمله کردن.۱۵:۵۷). من ساندیس خوردم و جلوی تانک T72 ایستادم و تا 10 کیلومتری بصره با ساندیس پیشروی کردم. تو ساندیس نخور یه وقت کار دستت میده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۸:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
والا این رو بقال سر کوچه که هیچ،نوزاد گهواره ای هم میدونه.
دلت خوشه بعنوان سخنگوی وزارت خارجه خبر آوردی!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اونایی که میگفتن برجام بده حالا فهمیدن چقدر سخته توافق کردن! الکی نیست شما بخوای طرف مقابل نخواد توافق نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
برای روحانی سخت نبود امضا کردن.چپ و راست هر توافقی را امضا کردن و کشور را داغون کردن و بتن در نیروگاه هسته ای ریختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
امضای برجام یعنی زیر بار زور رفتن یعنی ذلت یعنی خواری یعنی بی‌هویتی یعنی غیر ایرانی بودن یعنی ملت غیر امام حسینی وووووزیرا برجام یعنی درست چیزی که حقوق بین‌الملل را زیر پا له میکند بر کسی پوشیده نیست که پس از جنگ جهانی و استفاده آمریکا از بمب اتمی و ترساندن تمامی دنیا آمریکا با متحدین خود جمع شدند و سازمانی را تشکیل دادند و نامش را سازمان ملل نهادند وحقی را هم در زیر مجموعه‌های تشکیل شده بنام شورای امنیت به نام حق وتو در آن برای خود قایل شدند حال نگاه کنید به تشکیل این سازمان وچگونگی تشکیل آن در شعار نامش سازمان ملل و شورایی برای امنیت دنیا آیا در عمل این دنیا تبدیل به جنگلی نشده که در آن زور حاکم است و چند کشور دنیا را بین خود تقسیم کرده و می بلعند آیا جنگی که آمریکا بر علیه کشور‌های ویتنام و افغانستان و عراق ووو به راه انداخته برای امنیت بوده در صورتیکه آمریکا حمله به عراق را بدون اجازه شورای امنیت راه انداخت اینها هر وقت بخواهند به کشوری حمله می‌کنند و حومتش را سرنگون و حکومتی دست نشانده بر آن مسلط میکنند وقوانینی را هم وضع کرده که خود آنرا کاملآ زیر پا له و لورده می‌کنند مثلاً ان پی تی یعنی برای اینکه بگویند ما برای مردم دنیا ارزش قایلیم گفتند هر کشوری که ان پی تی را امضا کند حق دارد از مزایای انرژی صلح آمیز هسته‌ای استفاده کند و سازمانی را هم برای نظارت وکمک به کشورها تشکیل دادن و اعلام کردند مسی حق ندارد بمب اتم بسازد فقط ما چند کشور حق داریم حال اگر در کشوری که بخواهد مستقل شود تا آنجا که بتوانند سعی بر از بین بردن حکومتش دارند اگر نتوانند تحت فشار قرارش می‌دهند تا از داخل بر علیه حکومتش قیام بشه و یا با کودتا و فریب حکومت دست نشانده خود را بر آن تحمیل می‌کنند حال اگر کشوری مثل ایران که خواسته مستقل باشه و بساط آمریکایی‌ها را در ایران جمع کرده ولاشخورهای کرکس صفتی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان را بیرون انداخته وکودتا و جنگ داخلی وجنگ خارجی صدام وجنگ اقتصادی رو پس زده و به کمک جوانان نخبه ودانشمند خود قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و حتی با ترور دانشمندان ما راه به جایی نبرده با تحمیل جنگ اقتصادی وتحریمها سعی بر بهم زدن وحدت اجتماعی دارن تا مردم را در مقابل هم قرار داده و حتی مردم و مسولین در مقابل هم قرار دهند و درصدی از مردم را که عوامل اجیر شده و فریب خورده و کسانی‌که که سلطنت طلب بوده ودر آن زمان در رفاه و پست ومنصب داشتن وحال جایگاهی ندارند سعی بر ما امید کردن مردم را دارند دویست و چهل شبکه فارسی زبان برای فریب اذهان عمومی ایرانیان تشکیل داد اند ملت البته آگاه است این زورگویان که خود را صاحب دنیا میدانند حتی قوانینی را که خود بنا نهاده اند عمل نمی‌کنند کشور ما از قبل از انقلاب ان پی تی را امضا کرده باید به ما کمک میکردند که ما از انرژی صلح آمیز هسته‌ای استفاده کنیم نه تنها کمک نکردند بلکه در دوران دولتهای غربگدا دو بار بطور کامل از پیشرفت انرژی هسته ای ما جلوگیری کردند یکی دولت اصلاحات که تمام تجهیزات ما را پلمب کردند با وعده برداشتن تحریمها سپس با گستاخی تمام گفتند شما نیازی به انرژی هسته‌ای ندارید ودر زمان برجام دولت وقت با وعده چرخیدن چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژها رآکتور اراک را با بتن در کرد وذلیلانه نه تنها پودمان بلکه نظارت فرا پودمانی را داوطلبانه پذیرفت و دو ماه برجام دوام نیاورد و به هیچ‌یک از تعهدات خود عمل نکردند وگستاخانه زورگو وقلدر و لات جهانی از همین برجام یک طرفه وبه نفع خودشان که با فریب سردار دیپلماسی امضا شدخارج شد وروی به فشار حد اکثری آورد و حالا که این پروژه هم شکست خورده و به حول قوه الهی در حال شکسته به وسیله عوامل داخلی و شانتاژهای تبلیغاتی سعی بر کوچک نشان دادن موفقیت‌های دولت وبزرگنمایی ضعفهایی که خود آنها وعوامل سرسپرده و غربگدا بوجود آمده دولت را تضعیف کند البته دولت باید مراقب منافقین نفوذی باشد منافقین بسیار خطر نامند آنها از کفار بد ترند همانهایی هستند که تا دفتر نخست‌وزیری نفوذ کردند و بمب را در کنار رییس جمهور عزیز رجایی و نخست وزیر محبوب با هنر کار گذاشتند و عمق نفوذ تا حدی بود که عامل نفوذ هم تشییع جنازه شد و بعد معلوم شد که این عامل بنام کشمیری به فرانسه گریخته ملت آگاه است این ملت با زمان کودتای سال ۳۲ تفاوت دارد اکثریت جامعه بصیر و آگاه است و علی رغم فشار اقتصادی و معیشتی تحمل کرد و تحمل میکند و هیچگاه نخواهد گذاشت خون شهداء پایمال شود نصر من الله و فتح قریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اگر امریکا همه تحریم ها رو برداره باز مسئولان ما بخاطر منافع خودشون کاری می کنند که برجام اجرایی نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
برام را رها کنی کاسبان برجام شما بودید که بی کفایتی و ضعف مدیریتی خود را به برجام گره زدید غربگدا های بی مایه برجام یعنی ذلت یک ملت یعنی زیر بار زور رفتن یک ملت یعنی کوتاه آمدن در برابر قلدرها و زور گویان ولاتهای بی سر وپای جهانی برجام یعنی بندگی غیر خدا برجام یعنی وووووووووووووپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اما با هرتحریم اثرش دربازار وبردوش مردم هست نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
به آمریکا بگو دلش برات بسوزه و تحریمت نکنه.عزیزم چرا متوجه نیستی آمریکا با هر روشی سعی در نابودی ایران داره و از خودکفایی ایران میترسه چون نفت ایران را مفت میخواد
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۸:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خوشبختانه امریکا با دست خودش در دام ایران گیر افتاده و اسم این را تحریم گذاشته و روز به روز در باتلاق همین تحریمهایی که بر ما وضع کرده فرو میرود تا تمام کند حیات منحوسش را. شما به امریکا پالس نفرستید تا نصمیم بگیرد. امریکا در پازل ایران گیر کرده و نمیتواند تصمیمی جدید بگیرد. با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی. امریکا منتظر اظهار نظر ماست تا طوری تصمیم بگیرد که از حرف خود ما بر علیه خودمان استفاده سو ببرد. قرار نیست ما برای امریکا تعیین تکلیف کنیم. ما از اول گفته بودیم که ابر قدرت(امریکا)ها را در هم میشکنیم. او باید مثل عقرب محروق خودش را تمام کند. او خودش خودش را محاصره 360 درجه کرده. ما چرا محاصره را بشکنیم؟ مثل او مثل ماریست که در کیسه در بسته به صیاد میگوید اگر مرا ازاد کنی نشانه گنج را به تو میدهم. ولی دروغ میگوید بند را باز کنید نیش میزند. این حربه اش برای نیش زدن است. اجازه بدهید تا معلوم شود که هیچ غلطی نمیتواند بکند و از بزرگی و ابرقدرتی افتاده است. قلم مفت و ورق مفت گیر اورده هی تحریم میکنم تحریم میکنم. مگر دست تو است که هر که را خواستی از زندگی ساقط کنی؟ با تمام دنیا درگیر جنگ نظامی شده به تمام دنیا لشکر کشی کرده عنقریب که تمام دنیا به او حمله ور شود. دنیا را به خون اتش کشیده این موجود وحشی. بچه با اسلحه و مسلسل به مدرسه میرود تا فرهنگ بیاموزد. این شد برای اینها فرهنگ و لیتراتور. کانه به کشورش حمله نظامی شده. بقالی یا همان سوپر مارکت اسباب بازی میفروشد مسلسل جنگی هم میفروشد. این شد مملکت داری؟ اسمش را گذاشته دموکراسی. تازه اجبار میکند باقی ممالک هم مثل خودش وحشی گری کنند. کلیه سازمانهای بین المللی را هم خفه کرده کسی جرات حرف حق زدن ندارد. هر کجا هر کسی منافعی داشت باید به نفع امریکا مصادره شود و اگر ذینفع مقاومت کرد او را ضد بشری معرفی میکنند و اراذل و اوباش امریکا به طرفش سرازیر میشوند. اخر کودک گرسنه یمنی به چه کسی ظلم کرده که توسط امریکا و عربستان و فرانسه و امارات متحده عربی و دیگران به خاک و خون کشیده میشود؟ ملل متحده این است؟ حقوق بشر این است؟ خبرنگار را مثل کفتار تکه پاره میکنند و در چمدان قاچاقش میکنند و هی روی سر ما داد میکشند که شفاف سازی نکردی! بانوی خبرنگار را جلوی چشم عالم به گلوله میبندند و فریاد حقوق بشرشان گوش فلک را کر میکند. با کودتا یک جوانکی را که نمیداند جنسیتش زن است یا مرد است به کرسی ریاست کشوری مینشانند که پنج نیروگاه اتمی فعال و یک نیروگاه اتمی اسقاطی دارد و هر روز یک اتشی برپا میکند چون امریکا حق وتو دارد اشکالی ندارد. عراق را خاکش را به توبره کشیدند تا اب سنگین مفقوده در همین کشور را پیدا کنند. که نکردند. این همان دمکراسی است که ما را به اجرای ان اجبار میکنند. هرج و مرج عالم را از دست امریکا فرا گرفته. امریکا با باروت کشف شد و با باروت هم از هم خواهد گسست. به جز قتل و اتش و نابودی هیچ در کله این امریکا ما ندیدیم که ندیدیم. ولی دم از صلح میزند. با ظلم دم از صلح میزند. تخم تفرقه است این امریکا. اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود ولو در شکم امریکا باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
بجا وقتی برا نوشتنش کردی حداقل به این فکر کن آمریکا کجاس از نظر علمی در دنیا کشوری که جز نو آوری در علم چیز دیگه ای نداره ایران چه چیزی داره آمریکا نداره از نظر پیشرفت علمی از این زاویه نگاه کن حالا آمریکا چی داره که ایران نداره کشوری که بیشتر پولش را صرف دانش تولید علم میکنه باید در دنیا اقتصاد برتر باشه ایران دار ندارش چیه کجا خرجش میکنه چند درصد به تولید علم اهمیت داده میشه تولید علم نیس مهندسیه معکوسه تقلب از رو جنسای مشابه این تولید علم نیس آمریکا حقوق شهروندی توش موج میزنه قدرت اول دنیاس چون پشتکار داشتن چون رو پای خودشون وایسادن و تولید علم کردن پیشرفت کردن این جایگاه برازندشه چون اهمیت به علم میدن در ایران سالانه چقد نخبه فرار میکنه میره بخاطر اهمیتی بش نمیدن یه طرح خودرو بردار برو در ایران خودرو و سایپا خودرو بشون بده ببینم میپزیرنش نه چون رانت بازی شده بها به کسی که بند پ نداشته باشه نمیدن اگر اون طرح سود براشون نداشته باشه میگن برش دار برو اینا دنبال اینن پرایدو تولید کنن و براشون تمام شدش بشه ۳۰ میلیون بدنش تو بازار ۲۰۰ میلیون تیبا شاهین ساینا فکر میکنی چقد هزینه تولیدش چند میفته براشون بنظرت خب تا تولید کننده بیشتر به فکر سودشه تا بفکر کیفیت باید جایگاه اقتصادیمون این باشه و هیچ کشوری برامون احترام قاعل نشه جز اونایی از خودمون شرایطشون بدتره همه انسانها برابرن با هم فقط اونی که علم بیشتری داره میتواند رهبری کند پیامبران و امامان ما از علم و دانش ذاتی برخوردار بودن و همین باعث برتریشون نسبت به اطرافینشون میشد امروزه هرکس از نظر علم پر بار باشه گریم خودشو از آب میکشه بیرون تا کسی که علمی نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
آفرین و احسنت اینها که منفی دادن اطمینان داشته باش دوخط اول را هم نخواندن آدمهای معرض و یا بی بصیرت و کم فهم فقط مخالفند و برجامزده و در عمق وجودشان فرجام فرو فته و به چشمهاشون رسیده و کور شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۱ تير ۱۴۰۱
۳۷ ۱ ایران پیشرفت نکرده ؟؟؟؟ برو اختراعات و دانش بیان رو ببین بعد بیا حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اقا هروقت استشهادی خواستین در خدمتم / برجام نشد یه ندا بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
'' واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند''
دقیقا همینطوره! اونا با هر تحریم پولشون بی ارزش تر، و پول ما باارزش تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ارزش پول مهم نیست ارزش انسانی تو از دست نده گاگول ارزش آزادگی رو از دست نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
٨:١١ بدبخت جان، وقتی گشنه شدی، ارزش انسانی و آزادگی رو بذار وسط سفره بخور. هرچند امثال شماها برای جهاد تببین نون در خون ملت میزنید چون نمیفهمید. حالا امیدوارم بفهمی گاگول کیه
Finland
جهانی
۱۷:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
امریکا رو به افول و نابودی پیش می رود تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خواب دیدی خیر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ابله، کدخدا هیچوقت از بین نمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دستور دیگه ای ندارید؟
خوب فکر کنید
نمیخواید تحریم های دوست و رفیق روسیه را هم بردارد همراه با ونزوئلا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بعید می‌دونم اگه آمریکا تحریم رو برداره مسولیین بیخیال مردم بشن
مسولیین خودشون دلال مسکن و خودرو هستند کلی از این راه پول در میارن میفرستن برای فرزندانشون در خارج از کشور جدیدا یارانه های مردمی هم که قط شده یه جوری می‌ره تو جیب آقا زاده ها از جیب مردم به جیب مسول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
اخ اخ اخ یاد مظلومیت بچه های خانم ابتکار افتادم که تک و تنها در دیار غربت در امریکا دارن میزنن و.... و یاد حرف مادرشون افتادم وقتی پرسیدن چرا بچه هات آمریکا رفتن گفت زندگی خودشونه من نمیتونم دخالت کنم. عجیبه به جای 85 میلیون ایرانی تصمیمات کبری گرفت ولی نتونست به جای بچه های خودش تصمیم بگیره چقدر مظلوووم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آنچه ما داریم از خودمان است آنچه ایران و ایرانی دارد قابل مذاکره است ،این سیاست کثیف آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بله همونجوری که جناب عبدالملکی به وعده‌های گنده و پوشالیشون عمل کردند سایر وزرای محترم دولت به ظاهر مردمی هم به وعده‌هاشون عمل می‌کنند، از جمله ساخت هواپیمای مسافربری که احتمالا اگه ساخته بشه از پراید بیشتر تلفات میده. موفق و موید باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
غربگدای نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
فقط باید روی پای خودمون بایستیم
اگه صحبت های رهبری رو گوش بدیم همه چی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
کامنت های منفی نشون میده یه مشت غرب گدا از آمریکا پول میگیرن تا نذارن ما خودکفا بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چیز دیگه نمیخوای؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر اپل مایکروسافت اینتل گوگل فورد تسلا آمازون و ... و درود بر پراید و اینترنت ملی و انواع رانت و انحصار و اقتصاد و سیاست مافیایی.جمع کنید این بساط مسخره رو پیامبر کی مرگ بر این و آن فرستاد که این شده شعار همیشگی شما.با عادی سازی رابطه با دنیا و پایان دادن به شعارهای پوپولیستی که از زمان احمدی نژاد شدت گرفته بگذارید مردم نفس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۹:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دیدت همین قدره!!!
ایرانی جلوی جهانی از تجهیزات و فناوری و زر و زور سرخم نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
متأسفم برای تو وکسانی که با تو موافقند غفلت به چشمته ومغز فندقی رو بکار نمی‌گیری کمی فکر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
والا برای اونا هیچوقت کار سخت نمیشه برای مردم ایران همیشه کار سخت و سخت تر میشه تازه جواب این کاراتونو اون دنیا باید بدید ما که جونیمون تباه شد...
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۶:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
وقتی توافق برجام برای مردم ایران سودی ندارد و فقط دولت منتفع میشود بزار هرروز تحریمها بیشتر شود تا لااقل انتقال ثروت به خارج توسط آقازاده ها و مدیران رانتخوار مشکلتر شود .
ضمنا" خود تحریمی داخلی که توسط دولت انجام میشود خیلی بدتر از تحریمهای خارجیست . نمونه بارز آن تحریم مستمری بازنشستگان با افزایش 10% در مقابل چندصد درصد تورم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خودتون رو مسخره کردید یا مردم رو
همونجوری که شما پهپاد ۱۷۰ رو پس دادید اونا هم پولای شما رو میدن
قوی بشین تا پولتون رو بدن قوی قوی
باید برای جنگ آماده بشید تا جنگ از ما دور شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
نه خودشون نه مردم را تورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پهپاد ۱۷۰را هیشکی پس نداد اطلاعاتت رو بیشتر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
۱۷ و ۳۲ شما هم جمله رو دقیق بخون منظور ما پهپاد رو پس ندادیم اونا هم پولای ما رو پس نمی دن
حق گرفتنی است نه دادنی
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۵:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا دشمن این کشور و ملت است و عقده ۴۰ ساله از این کشور دارد.
بنابر این فقط در شرایطی که مجبور شود از تحریم‌ها دست بر می‌دارد. پس باید با روش‌هایی او را مجبور کرد یا مثلا برایش،مشخص شود که در صورت لغو تحریم‌ها طرف تجاری ایران خواهد شد. یک موضوع مناسب قرارداد خرید چند صد فروند هواپیمای مسافربری است که هم ضرورت دارد و هم موجب گسترش توریسم خواهد شد. گسترش توریسم چرخ رونق اقتصادی را به حرکت درخواهد آورد. توریسم مقوله بسیار گسترده ایی است که ضریب بالای اشتغال زایی و وارد کردن ارز و پول را در بر دارد.
در برجام قبلی نفعی به آمریکا نرسید و تمام قراردادها با فرانسه و چین بسته شد. واضح است آمریکا چنین‌چیزی را تحمل نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دشمن کشوروملت چین روروسیه هستند امریکا درهیچ کشوری چپاول نکرد ولی روسیه چین چرا شماها نمیفهیمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اگردشمن هست بچه های مسئولان آنجا چه می کنند حتی بچه های کسانیکه ازدیوارسفرت بالا رفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پنجاه سال یکی بهت بگه مرگ بر تو شما دوستش میشی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس 16:17تو خودت نه اینکه نمی فهمی بلکه تاریخ صد سال اخیر را هم نمی‌دانی اصلأ آمریکا با چپاول و غارت بوجود آمده اروپاییهای های جنایتکار به سرزمین آمریکا رفتند و بسیاری از سرخ پوستان بومی را که با تیر و کمان در مقابل تفنگ آنها از خود دفاع می‌کردند بی‌رحمانه کشتند و اموالشان را غارت کردند و پس از انگلیس 25ساال نفت ما را مفت و مجانی بردند ودر قبال نفت سلاحهای از رده خارج خود را به شاه می‌دادند آنهم نه برای دفاع از ایران بلکه برای دفاع از منافع آمریکا در برابر شوروی ویا برای سرکوب نیروهای ظفار ویا ژاندارمری منطقه وکمک به اسرائیل برای حمایت منافع آمریکا در منطقه کشوری مثل اوکراین و یا عربستان چرا نمی خواهی بفهمی که آمریکا از اون سر دنیا اینجا دنبال چیست حداقل برای خودت ارزش قایل نیستی برای مخاطبین خود ارزش قایل شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چند صد فروند هواپیما ؟ مگر گنج قارون پیدا کردی ؟ ما که خودمان شروع کردیم به ساخت هواپیما ، شاید می خواهد هرچی داریم بدهیم و آمریکا هاپولی کنه ؟ توریسم و اشتغال و رونق اقتصادی خوبند اما به چه قیمت ؟ اهداف آمریکا نابودی تاسیسات هسته ای و موشکی و دفاعی است و نابودی سپاه پاسداران و نابودی جبهه مقاومت و کنترول تعداد نفسهای اقتصادی ایرانیان و ترور داشمندان و سرداران . . .تا در نهایت هلو بیا تو گلو و براندازی نظام جمهوری و اسلامی برای تاسیس حاکمیتی دست نشانده !!!!
ناشناس 16:17با با تو دیگه کی هستی ؟ آمریکا چپاول نکرد ؟؟ اگر کور نیستی یه نگاه به دور و برت بنداز و یا از بزرگتر های باسواد فامیلت بپرس و اگر سواد خوندن و نوشتن داری تاریخ 100 ساله ایران را بخوان تا یه چیزایی فهمت بشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا چپاول نکرد؟تاریخ نخوندی عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا عراق و افغانستان و لیبی و سوریه را چپاول نکرد احمق چرا حرف مفت زدن و گاگول بازی اینقدر راحت شده؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۰۰:۴۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
بابا این چه حرفیه؟آمریکا و تجاوز؟آمریکا و قتل وغارت؟آمریکا و بمب اتم؟آمریکا و نفت دزدی؟آمریکا و فتنه؟آمریکا و دودستگی بین مذاهب؟آمریکا و ساخت سلاح میکروبی؟آمریکا و روی کار آوردن داعش؟آمریکا و تحریک اوکراین علیه روسیه؟آمریکا وایجاد ترس ورعب وحشت؟آمریکا ودروغگویی؟آمریکا وزدن هواپیمای مسافربری؟آمریکا و ترور سردار سلیمانی؟آمریکا وترور شخصیتهای ایرانی؟آمریکا و کشتار بیرحمانه مردم ژاپن.ویتنام .عراق.افغانستانووووووو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
کی چین چپاول کرد ؟ کی روسه الان ( نه تزاری و شوروی ) چپاول کرد ؟امریکا چپاول کرد انگلیس نفت ایران رو چپاول کرد امریکا مواد مخدر رو بین جوان ها پخش کرد امریکا تحریم کرد جنگ نرم شروع کرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
امریکا امروز ی حرف می زند فردا حرف دیگر قابل اعتماد نیست ایرانو بازی داده
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۵:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت و مرگ بر شیطان صفتی آمریکا
لعنت بر غرب بدعهد و پیمان شکن
لعنت بر غربگداها
لعنت بر مدیران کم کار و ناشایست
لعنت بر کاسبان تحریم و مزدوران داخلی
لعنت بر مسول کم فهم و کم کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت مرگ برروسیه وچین
لعنت بروسیه منافق
لعنت بربیسوادن جاهل
لعنت ومرگ برمخالفان برجام ومذاکره
لغنت برشرقگدای کمونیست
لعنت ومرگ برشعبان بی مخهای ایران
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ببخشید منفی رو اشتباه دادم منفی برای غربگداهای بی همه چیز نادانه که از رو نمی روند مثل بد کاره ها میمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت و مرگ بر غربگدایان و غرب و ستان مزدور و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۶:۲۱ باین عداوت وحماقتت فکر کنم خودت از نوادگان شعبان باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۶:۲۱ ای دشمن دین خدا ننگت باد وابسته استعمار غربزدگی ننگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
پاسخ دندان شکن داد ناشناس ۱۶:۲۱
نه شرقی و نه غربی
بر پدر روسی پرس لعنت اینم جواب ما خوبه
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ایران تمام قید و بندها و زنجیرها و دوربین ها را در سطل زباله بریزد اینها زبان نفهم و بدعهدی و پیمان شکنند ،اخه چه میفهمند از توافق و عهد و پیمان .
بزنید این قیدها و چفت و بست ها و زنجیرها را ببرید و هر چه دوست داریم و در هر کجا و هر موقع بسازیم و زیاد زیاد هم بسازیم ملیونی و فراوان.
خدا با ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
وقتی دولتمردان کت و شلواری، شیک پوش و ادکلن زده در دولت فخیمه بریتانیا و آلمان و فرانسه و بلژیک و ...می آیند برای دولت به اصطلاح گذار مترسک های خارج نشین سلطنت طلب رسمیت قابل می شوند و منافقین آدم کش را در مناطق حفاظت شده تحت حمایت قرار می دهند و صدایی از هیچ کسی در نمیاد ایران هم بر اساس همین عرف بین الملل مجاز است تا از آنچه که شما آن را جمهوری های غیرقانونی و تجزیه طلب می خوانید حمایت کنید و جایی هم برای اعتراض باقی نمی ماند.
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
میره.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس۱۶:۴۳ ادب خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
همانطوریه دانشمندان واکسن سازی ایران با دستان خالی و با تحریم‌های جهانی گل کاشتند و چندین واکسن خوب و جهانی ساختند و تولید انبوه و گسترده رساندند و صدها ملیون دوز واکسن ساخته شدو کشته ها را از هفتصد نفر در روز به صفر رساندند به امید خدا در هسته ای هم با خروج از ان پی تی چنان پیشرفتی کنیم که قابل شمارش نباشد.
و به ابرقدرتی در روی کره زمین تبدیل شوییم پس عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد با هر تحریم آمریکا شما هم کشتیرانی و ناوگانش را تحریم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خدا شفات بده البته کارت از شفا گرفتن هم گذشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس۱۸:۵۲ خدا تو و امثال تو را هم شفا بده خیری ندارید نه برای خودتان و نه کشورتان پس خدا شما را بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
mamad
۰۰:۵۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس۱۸:۵۲ ای بنده شیطان اینقدر از اوج گرفتن علم وفنآوری واعتلای مردم ایران ناراحتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
توقع نداشته باشید که آمریکا خلاف ذاتش عمل کنند. اصول آمریکایی تغییر ناپذیر است. هیچگاه آمریکا خودش را با کسی تنظیم نمی کنند. این بقیه هستند که باید خودشان را با آمریکا تنظیم کنند. این است مرام آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پس ما هم باید با مرام آمریکا تنظیم شویم ؟ یا ما آدم هستیم و باید طبق منافع و درایت خود راه حق را بیابیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شماکه قیم دائمی ملت نیستید، تمام کنید. بادنیاتعامل داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اون دنیایی که تو دنبالشی دنیای ذلت و خواری است ارزانی خودت و غربگداهای وامانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دو كلمه از ننه عروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دولت و مجلس محترم واردات کالای خارجی که ارز کشور را نابود می کند را بشدت تمام ممنوع اعلام کند و برای وارد کننده ها مجازات سنگین در نظر بگیرد با تشکر از مدیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما شکمت سیره وگرنه اینجوری صحبت نمیکردی میدونی رب گوجه۴۸هزارتومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
امریکا اقتصاد خودش رو به نابودی و افول است رابطه با امریکا اشتباه بزرگ است امریکا قابل اعتماد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن با هر تحریم کار خود را سخت تر می‌کند؟ شما نون و ماکارونی ندارید به مردم بدهید،مالیاتها را چند برابر کرده اید،کسب و کار مردم کساد شده، اجاره خانه ها چند برابر،نرخ تورم 100 درصد،ارزش پول ملی صفر شده و دلار هر ساعت بالاتر میرود آنوقت می گوئید واشنگتن کار خود را سخت تر می کند؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
واشنگتن بیچاره شد با این تفسیر.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا کار را برای خودش سخت می کند . شما را بخدا این قدر با سخنان ساده لوحانه مردم راد به خودتان نخندانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
یک ضرب المثل معروف هست‌: تحريم جواب تحريم. شجاع باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
درود بر شرفت پراید رو براشون تحریم کنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ببین انرژی هسته ای چیه که انقدر میخوان سرش مذاکره کنن!
Germany
Mohi
۱۶:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
هیچ علمی در جهان امروز بدون دانش هسته ایی به نتیجه مطلوب نمی ریرسد ، انجه تقریبآ عموم می دانند همین ری اکتور تولید برق و یا دانش ساخت رادیو دارو ها ، پیشران های هسته ایی برای کشتی های اقیانوس پیما ، و زیر دریایی ها و کمی هم در بخش کشاورزی است ،، اما واقعیت مهمتر و کمتر گفته شده این است که‌تمامی بخش صنعت شرکت ها و مراکز تحقیقاتی دانش بنیان بدون حضور و ورود دانش هسته سرعت پیشرفت مطلوب و به روز شدن را ندارد ، مثلا دانش هسته در ساخت ریز پردازنده های هسته ، پیزوالکتربک ،حسگرها و مخصوصآ ساخت پردازندهای کوانتومی برای ابرکامپبوتر ها که قدرت پردازش آنها چنان بالاست که لبه های دانش بشری را در حال جابجا کردن است اگر حتی چندین‌سوپرکامپوتر پیشرفته را به هم متصل کنیم اتصال سرعت پردازش آنها به گرد یک کامپوتر کوانتومی نخواهد رسید ، و یک نکته هم در آخر اضافه کنم‌ و آن این است که‌در مدل مکانیک کوانتومی یک بخشی از علم وجود دارد که معروف به در هم تنیدگی کوانتومی است و این علم هم مربوط به بخش دانش علوم هسته ایست که در نوع خودش یک شگفتی در علوم ارتباطات را ایجاد کرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
نمی دانی یا خودت را به نادانی زده اید ؟ انرژی هسته ای همان است که آمریکای کنونی را ابر قدرت جهان و سلطان جنگل و جنگ کرده است ، هان است که تا چهل سال آینده که سوخت فسیلی (نفت و گاز ) تمام می شود باید یا مانند عصر حجر زندگی کنی و یا جلوی دارندگان انرژی هسته ای له له بزنی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما نیز تحریم کنید تا تحریم جواب تحریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مگ ایران ایقد قدرت داره ک امریکا رو تحریم کنه ؟؟؟ اینا تو قیمت ی دلار خودرو ومسکن وکالاهای اساسی وی وام میخان بدن مردم موندن تو چی میگی اینا فقط یکار خوب بلدن بکنن اونم فشار ب مردم بیچاره س وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
خودتو به یه روانشناس معرفی کن عزیزم شستشوی مغزی دادنت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خدا وکیلی یه تختتون کمه اینا اگر همچین کاری میخاستن بکنن نمیومدن که باز تحریم کنن بابا بیخیال این چیزا بشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخخخخ،واقعا درسته
یک تخته شونم زیاده.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
امروز قرار داد بیست ساله نبستید هر کی اومد یه قرار داد بیست ساله باهاشون بستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تا تو و ملت تو از گشنگی نمیرید
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۳:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بسمه تعالی، بایدن برای روزهای جنگ جهانی سوم احتیاج به نفت دارد ،سفر به عربستان برای همین صورت می گیرد، ولی توافق با ایران گزینه بهتری است اما هزینه دارد،در بر جام آمریکا به دنبال کم کردن هزینه های توافق با ایران است.ایران شریکی مطمئن برای هر کشوریست و آمریکا احتمالاً شرایط ایران را می پذیرد،امریکا در دو راهی مرگ و حیات است.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۵:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا واقعا در حال دست و پا زدن برای غرق نشدن است.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تا تحریمها برداشته نشه وضعمون همین بساطه حالا یه عده از تحریمها کاسبی خوبی میکنند باید هم ناراحت باشند که توافق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تصور کن پای یه نفر روی خرخره‌ت باشه، بعد تو در همون حال که نفست بند اومده براش شاخ و شونه بکشی و تهدیدش کنی. این وضعیت مملکت ماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
این تصورات و خیالات باطل تو هست و گر نه اون که داره خفه میشه آمریکاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پاهاش رو خرخره امثال اوست که نفست از زیر آمریکایی ها در میاد ونیاز به توبره و آخور آمریکایی ها داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تف توشرف امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مگر شرف هم داره منظورت از شرفش کجاشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
جناب سخنگو ما آزادانه و مستقلانه قرارداد می بندیم با کشورهای نزدیک و با بی اثر شدن تحریم دیگر به آنها نیازی نداریم بلکه آنها نیاز دارند به ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بچه هنوز دوست و دشمن خود را نمی شناسی ؟ دست راست و چپت را چطور ؟ مردم ایران را چی پنداشتی منافق !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا امریکا به کجات نیاز داره؟ نفتت؟ معادنت؟ چی داری که اون نداره؟ هیچچچچچچچچچچچچچچچیییی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دشمن ملت ایران شما ها هستین نه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا ودوستدارانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
هر دو شون کثیفن
هم امریکای نجس هم مسولین نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مسولین نا مرد که هشت سال در خواب برجام بودن و آمریکا آبنبات برجام رو دستشون داد درسته متهم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آقای سخنگو با تصمیات اشتباه و نا آگاهی( خیانت) روزگار مردم ایران سخت می گذرد نه آمریکا ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
نترس غربگرای وابسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
از البانی هستی. یا اصلاح طلبی یا. نوکر رضا پهلوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چرا هر کی حرف حق میزنه میگید طرفدار امریکا هستین یا آلبانی یا غربگرا مزخرف نگین مث اینک همه دارن تو ایران زندگی میکنن ایی اصلاحات درست نیس همه ملت وکشورو دوس دارن تنها کسایی بفکر کشور وملت نیستن مسئوولین رده بالای کشور هستن اونا کافرن وظالم ن مردم عادی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
هرکی حرف حق بزنه رفته البانی
شماها هم تو ایران نیستید که ببینید یک کیلو میوه شده 100 هزار تومان و برای کارگر و معلم و کارمند خریدن میوه شده آرزو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
100 شرف داره به شما نهار خورای مجازی کاسب تحریم و دلار حقوق بگیر و خیانت کار به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
صد رحمت به اینکه نوکر امریکا باشیم تا نوکر فرد بیسواد وبی منطق ومفتخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
پیشنهاد شما چیست پرفسور ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دوست نادان 16:01 و16:23 شما که آرزوی نوکری دارید پس هرچه سریعتر خانه اربابانتان بروید و مشغول کلفتی خود باشید و برای ملت بزرگوار ایران شعار نوکری ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تو امریکا هیچ کسی براش عاش مردم ایران مهم نیست فقط خودشون مهم هستند مردم امریکا هم کاری به اینکه دولتشون با ایران چکار میکنه ندارند راحت دارند زندگش میکنند اما مردم ایران هستند که همش تو استرس هستند و اخبار امریکا را رصد میکنند کی داره ضرر میکنه حالا امریکا یا ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۸:۰۱ نادان امثال تو هستن که جواب حرف منطقی و میگن تا کور شود هر ......جواب اعتراض به سیاست غلط و میگن آلبانی و غرب گدا همین شماها دو روز جیرهتون قطع بشه اولین خیانت کارای مملکت هستید از پشت خنجر میزنید (خوارج)
خدا عاقلت داده استفاده کنی حیفه اینجور آکبند نگهش ندار الان هم بدو برو چشمات و باز کن از همین لایک و دیس لایکا میفهمی چقدر امثال فکر تو طرفدار داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اقا ما هسته ای نمیخوایم بگید پافشاریتون برای داشتن هسته ای چیه؟؟؟تو مسئول زندگی به وفق مراد میلیاردی تیلیاردی پول و زمین و املاک داری واست مهم نیست خونه بشه متری پونصد میلیون یا ماشین بشه میلیاردی یا گوشت بشه کیلویی یک میلیون تو سود میکنی ما ملتیم تاوان سیاست غلط شما رو داریم میدیم.تو مایحتاج زندگیمون موندیم لعنتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خفه تو کی باشی که برای همه هشتاد و پنج ملیون ایرانی حال و آیندگان این سرزمین بخوای نظر بدی تو یک نفر غربگدا و وابسته ایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تو کی هستی که به خودت اجازه می دی از جانب ملت غیور ایرا ن نظر بدهی
حق نداری وکیل و وصی ما بشی

مرگ بر آمریکا واسرائیل ومنافق وسلطنت طلب وطرفدارانشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
برای داشتن آینده قابل اطمنان و برای شرافت و عزت و استقلال است ، اما کسانی که فقط سر در منافع موقت و جیب خود دارند و تنها تا شکم خود را می بینند یعنی سر در توبره خود دارند و هر از چند گاهی سر در شورت خود دارند اهمیت هسته ای را چه می فهمند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما چی می خواهید ؟ گدایی ، سر افکندگی ؛ اهانت ، حقارت شاید ترامپ شیر دوش میخواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اصلا نفت هم برای ما شده بار گران یعنی نفت داریم و همه چیز داریم اما مردم خوزشتان تو اون شرایط بسیار بد زندگی میکنند
واقعا چرا کشور ما به اینجا رسیده؟ مگه غیر از اینه که مسئولان ما مملکت داری بلد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چه خوب التماس می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کیا ما یا اونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
غرب گدا ها منظور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کیا؟ عاقلان دانند
France
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر همه شما مسولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت به خودتت
مرگ برآمریکا مرگ برغربگرا وغربگدا
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر خودت بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تویی که میگی لعنت بر خود وطن فروشت
اگه ایشون گفته لعنت بر مسیولین بسیار بسیار حق داشتن چون این مسیولین بیخرد کم سواد و دزد دست در دست آمریکا و متحدانشون دارن ملت به خاک سباه میشونن
فقط نمیفهمم این وسط چطور یه عده میان از ابن خیانتکارا حمایت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر بی رگ و ریشه و لعنت بر مزدور و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ساندیسخورا حمله کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
چطور یک عده التماس گدایی از دشمن خود می کنند و این همه تحقیر تحریم و تهدید کنندگان خود را تاب می آورند؟ غرب سوار گرده ملت شده و به زور می خواهد سواری بگیرد کافی است کمی صبر کنید تا خود خسته شود اما در این مدت تازیانه تحریم و تهدید هم باید تحمل کنید تا آیندگان سر افراز باشند و بر گورتان رحمت فرستند نه لعن و نفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ساندیس خور مسعودت کدام گوریه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
لعنت بر تو و مزدور و سلطنت طلب
اون بي شرفاي اونور ابي اگه ميتونستن غلطي بكنن چرا فرار كردن و رفتن
كافر باش ولي منافق نباش
Germany
Mohi
۱۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اگر دشمن شناس واقعی باشیم از برجام‌ سراسر زیان بیرون می آمدیم همینطور از FATF «گروه ویژه اقدام مالی» جمله تکمیلی و صحبح تر این است "اگر دشمن شناس واقعی بودیم هرگز با رژیم تروریستی و آدم کش و نیرنگ باز آمریکا و اروپای غربی وارد معامله و بده بستان یا بقول کدخدا بازان « بک گام به پیش یک گام به پس » مطلقا نمی شدیم" .حالا ما مانده ایم و میلیارد ها دلار زیان و یک مردم در انتظار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
به به عجب تیتر خوبی
واقعا روانیه آمریکا
از این طرف میگه میخام توافق کنم ازون طرف تحریم‌میکنه
کاملا تضاد حرف و عمل
عین دیوونه ها
Iran (Islamic Republic of)
تشنگان قدرت
۱۲:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
زمان روحانی ۹۰ در صد مشکلات به تحریم ربطی نداشت چطور امروز ۱۸۰ درجه چرخیدی لعنت بر تشنگان قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
باعث و بانی همه ی بدبختی های مردم ایران زیر سر حین روحانی بی کفایت هست. برای پاک کردن گند وی حداقل ۲۰ سال زمان نیاز هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خدا از سر تقصیرات هاشمی رفسنجانی نگذره که روحانی را به مردم قالب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر غربگرا وغربگدا
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
نبابا ۲۰سال تحریم ب کنار گندی ک رییسی تو ۹ ماه زدی چی؟؟؟ مگ روحانی بهش گفت یشبه همچیو خراب کن هر قلم کالا ده برابر کن فک کنم اون بهش گفته همه ی کالاها را ۱۰۰ درصد گرون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر غربگرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
قربون روزگار رفسنجانی وروحانی خیلی هم راضی بودیم خدا رفسنجانی بیامرزه حرف بیخود نزن الان زندگی اسفناکی داریم دولت سیزدهم ظالمترین دولت تاریخ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
هر کی غربگرای مرگ بر بهش هر کی هم باعث شده الان مردم نتونن مرغ وبرنج وماکارونی و روغن ومیوه ولبنیات و....... بخرن مرگ بر باعث وبانیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اون خدا رحمت نكرده اگه درست بود
ك عزرائيل تو استخر فرح باهاش ملاقات نميكرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
وای خدا این چی میگه امریکا با تحریم کار خودشو سخت تر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
درست میگه. برای تو غربگدا و رقاصه ی فراری خیلی سنگینه؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تو می ترسی وابسته غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۱۲:۴۳
اینقدر فشار نخور
کسی واسه این فشاری شدنت بهت ساندیس نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما همونایید که اگه جنگ بود نفر اول فرار بر قرار میکردید بدبخت غرب پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا درست میگه
چون حقوق من کارمند و کارگر و بازنشسته از 500 دلار دوسال پیش الان شده 200 دلار یعنی ما زندگیمون سخت تر شده بعد هم یارانه کالاهای اساسی رو هم برداشتند و بعد هم یارانه ما رو قطع کردن گفتن دهک دهم هستید. من نمیگم امریکا و اسرائیل خوبن اتفاقا از همه بدتر اونان ولی این مسئولی که با بیخیالی میگه امریکا کار خودشو سختر میکنه انگار داره رو زخم ما نمک میپاشه. اقا به هرچی میپرستی با اینکه مطمئنم خدا رو نمیپرستی کارد به استخون رسیده نه البانی هستم نه هیچ جای دیگه همین ایرانم قسط ها همه عقب افتاده حتی به سوپری سرکوچه بدهکارم بس کنید توافق به درک یه کاری کنید ما له شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بسمه تعالی،اتحاد جنوب کره زمین با محوریت ایران در حال شکل گرفتن است ، که با جنگ جهانی سوم تکمیل می شود و در آن ایران تبدیل به قدرت بی رقیب جهانی خواهد شد.یکی از نشانه‌های ظهور آماده شدن زمینه آن توسط ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
از موتوری جنس نگیر عوارض داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اتحاد جنوب ؟ ایران از کی جایگاهش را عوض کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
گویا آمریکا ییان چندان تمایلی به رفع تحریمها ندارند.
جواب تحریم‌هایش را با تحریم عبور ناوگانش از تنگه هرمز بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
هرکی نتونه
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۴۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
گویا چیزی مصرف کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اونم میشینه همینجوری نگاهت میکنه‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا تو نظامی هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه همه تحلیلگراش میگن ایران با موشک قاره ناوهای ما را نابود و به ته دریا و اقیانوس بفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
آمریکا هیچگاه با ایران توافق نمیکند بهتر است ایران ما، راه خودکفایی و بی نیازی را بپیماید و پروتکل الحاقی را اجرا نکند و اگر تحریمها رفع نشدند و این رفتارهای ظالمانه ادامه پیدا کردند برای خروج از ان پی تی تصمیم بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
در باطن داریم راه خودکفایی را طی می کنیم و هیچ اطمنانی به آمریکا نداریم ، اما مذاکره و پروتوکل برای حفظ وجاهت و اقتدار جهانی ایران است که حفظ آن در جنگل درندگان ضروری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
بسه دیگه حالمون بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اره حالت بهم میخوره البته از خودت مزدور وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
15:37 حالمون از تو مسئولانت که همش دروغ میگن بهم خورده! چند سالته داری نظر میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ای دیپلماسی شما نماینده ملت نیستی اگر بودی حرف ملت گوش میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
زبان سرخ سر سبز داده برباد اش نخورده ودهان سوخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مردم ایران بدبخت شدند.
این چرت و پرتها چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خودت بدبختی
مرگ برآمریکا ودوستانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس ۵۴..۱۳ دق لابد تو حقوقت میلیاردی ک از ۴۰۰ قلم کالا ک تو یشب گرون شد میتونی بخری ولا خوشبحالت ما قدرت خرید ی صبحانه معمولی نداریم حالا تو گر گرفتی چته خدا میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
اقای 13:54 چقدر درآمد داری که میگی مردم ایران بدبخت نیستن؟ من هم موافق خفت کشورم نیستم ولی بدبختی مردم رو هم میبینم.
بخدا دهه 60 در اوج جنگ بودیم ولی بچه های 7 تا 10 ساله تابستون بازی های خودشون رو میکردن. الان پشت چراغ قرمز ها گدایی میکنن. اینو که دیگه نمیتونی انکار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دارید به اربابانت پیغام می دهید که با قدرت تحریم هایشان را ادامه دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما چه کاری برای آن بچه ها کرده اید ؟ به نظر شما همین بچه ها آیا باید تا هفت نسل دیگر برای دشمنان کشور گدایی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
درد نمودین ملتو . قطارچی . کشک چی . پشم چی . از برجام بیایین بیرون دیه هممون رو بدبخت کردین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
منظورتون قطار آقای ویلفورده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
خخخخخ منظور همین قطار پیشرفته که روش سواری
آخرین اخبار