جامعه سوارکاری مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند + عکس

جمعی از جامعه سوارکاری قبل از ظهر امروز مقابل وزارت ورزش و جوانان جمع شده و نسبت به انتخابات فدراسیون سوارکاری اعتراض کردند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری روز ۲۱ خرداد با حضور ۳ نامزد‌ (مسعود خلیلی، محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد. این انتخابات در حالی برگزار شد که هیچ نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور نداشت و در پایان مسعود خلیلی با کسب ۴۵ رای برای ۴ سال دیگر ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

این مجمع با حواشی زیادی روبه رو بود به طوری که محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان ۲ نامزد‌ ریاست فدراسیون سوارکاری نسبت به اطلاع‌رسانی نکردن به موقع مبنی بر تایید صلاحیتشان و دریافت دعوتنامه حضور در مجمع به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض کرده و خواستار لغو مجمع شده بودند. این انتخابات در نهایت برگزار شد و محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان به دلیل اعتراض به نحوه تایید صلاحیت شده‌ها از حضور در انتخابات انصراف دادند.

با توجه به حواشی به وجود آمده درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، عده‌ای از جامعه سوارکاری کشور شامل اسب‌داران، باشگاه‌داران، تولیدکنندگان و مالکان اسب، شرکت‌کنندگان در اسب‌دوانی و علاقه‌مندان به اسب ملی کشور نسبت به برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون سوارکاری امروز صبح مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. علت این تجمع از سوی معترضان، رعایت نکردن عدالت انتخاباتی برای تمامی نامزد‌ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، رسیدگی به تخلفات احتمالی این فدراسیون در طول ۸ سال گذشته، به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری از سوی مجلس شورای اسلامی و رسیدگی به عملکرد رییس فدراسیون سوارکاری عنوان شده بود.

جامعه سوارکاری


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار