ایران به برکت خون شهداء در اوج اقتدار و سربلندی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:ایران به برکت خون شهداء در اوج اقتدار و سربلندی بوده و وظیفه ما در رسانه حفظ این دستاوردهااست.

لطیفی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در اوج اقتدار و سربلندی است و وظیفه ما در رسانه حفظ این دستاورد‌ها و انتقال آن به نسل‌های آینده است.

او می گوید: انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان ایران اسلامی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نیاز امروز جامعه است که پرداختن به آن از اولویت‌های مهم صدا و سیمااست.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان توجه بیش از پیش به فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و الگو قراردادن رفتار و منش دلاورمردان دوران پر افتخاردفاع مقدس  عامل ناکامی دشمنان  بوده و یکی از راهبرد‌های اصلی صدا و سیمای استان پرداخت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این مفاهیم به نسل امروز است.

 لطیفی گفت: دفاع مقدس گنجینه بی پایان معارف، ایثار و از خودگذشتگی بی مثال فرزندان این آب و خاک در دفاع از اسلام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و این مفاهیم ناب زمینه لازم را برای تولید و پخش برنامه‌های مختلفی در شبکه اشراق فراهم آورده که از آن جمله می توان به آخرین نمونه آن یعنی سریال فاخرصبح آخرین روزبا موضوع شهید دکتر مجیدشهریاری، و نگارش فیلنامه غواص شهید قربانی اشاره کرد.

او می گوید: صدا و سیمای مرکز زنجان  برای تولید آثار ممتاز و فاخر با موضوع ایثار و شهادت آمادگی خود را اعلام می دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هم در ادامه این جلسه گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان تاکنون تعامل گسترده‌ای با بنیاد شهید و امور ایثار گران برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

نیک بخش می گوید: رسانه استانی با تولید و پخش مجموعه فاخر پلاک، تقویم عزت، مدرسه عشق، قانلی توپراق، یادواره‌ها، مستند‌های فاخر شهدای استان و مدافعان حرم، تاکنون نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا کرده است.

او گفت: تولید و پخش سریال‌هایی با موضوع جهاد و شهادت به ویژه سریال فاخر صبح آخرین روز که بی شک حرکتی ارزشمند و افقی نو در ترویج فرهنگ ایثار بوده و آن چیزی است که در حال حاضر جامعه اسلامی ما به ویژه نسل جوان به آن نیاز اساسی دارد، موجب خرسندی جامعه ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهید دکتر مجید شهریاری شده است.


در ادامه این جلسه معاونین صدا و سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با ارائه گزارش به بیان نقطه نظراتشان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.