آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال / شهریاری نایب رئیس بانوان می‌شود

گفته می‌شود قرار است پریا شهریاری جانشین شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال شود.

جدیدترین و جدی‌ترین گزینه جانشینی شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری است. شهریاری در اسفند ۹۹ در تیم انتخاباتی کیومرث هاشمی، رقیب شهاب‌الدین عزیزی خادم بود و در نهایت به علت شکست خوردن هاشمی، او هم از انتخاب به عنوان نایب رئیس بانوان بازماند. شهریاری توسط عزیزی خادم در سمت ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی ابقا شد، اما پس از مدتی از این سمت و همچنین عضویت از کمیته فوتبال ساحلی کنار کشید.

فروردین ماه موسوی در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی بازداشت شد.

کمیته فنی در پی عملکرد ضعیف تیم ملی امید در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند و همچنین شکست تیم ملی در برابر الجزایر خواستار برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ شده است. مهدوی کیا بعد از اینکه به همراه تیم ملی امید به تهران برگشت برای بازگشت به آلمان برنامه ریزی کرد و زمان بازگشت او به تهران و حضور در نشست کمیته فنی مشخص نیست.

در مورد اسکوچیچ هم اعضای کمیته فنی بر خلاف اخباری که در فضای مجازی شایعه شده موافق ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی هستند و نشست کمیته فنی بیشتر پیرامون بررسی دلایل شکست و شنیدن صحبت‌های سرمربی تیم ملی است.

اعضای کمیته فنی به طور رسمی و جدی از میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای این کمیته خواهان برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ شده اند و قرار است زمان برگزاری این نشست از سوی دبیر کل هماهنگ و به اعضای کمیته فنی اعلام شود. از آنجایی که اسکوچیچ در تهران به سر می‌برد به نظر می‌رسد نشست اعضای کمیته فنی با او در روز‌های آینده برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار