واحد صنفی گرانفروش ۱.۸ میلیارد ریال جریمه شد

در پی کشف تخلف توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی فارس واحد صنفی گرانفروش ۱.۸ میلیارد جریمه ریال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در پی گشت بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از یک واحد صنفی فروش پوشاک در شهر شیراز، پرونده‌ای تحت عنوان گرانفروشی برای واحد صنفی مذکور تشکیل شد.

غلامرضا سالاری گفت: با بررسی فاکتور‌های خرید ارائه شده، این فروشگاه در فروش انواع پوشاک به میزان قابل توجهی اقدام به گرانفروشی کرده بود.

سالاری به احضار متصدی این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: با احراز تخلف گرانفروشی، فرد متخلف به پرداخت جریمه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا گزارشات و شکایات خود را در خصوص گرانفروشی واحد‌های صنفی به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا مراتب توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، گرانفروشان تعزیر شوند.

نصب پارچه تخلف برای میوه فروشی متخلف 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حکم نصب پارچه برای یک میوه فروشی متخلف در شهر شیراز انجام شد.

غلامرضا سالاری گفت: این واحد صنفی به علت گرانفروشی‌های متعدد به نصب پارچه محکوم شده بود که حکم صادره توسط مامورین اجرای احکام اجرا شد.

سالاری گفت: به منظور تشدید برخورد با متخلفان و خصوصا گرانفروشان، مقرر شده تا من بعد نصب پارچه برای واحد‌های متخلف اعم از صنفی، تولیدی، آموزشی، درمانی و ... بدون هیچگونه اغماضی انجام تا شهروندان در جریان تخلفات و اعمال قانون متخلفین قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار