کاهش ۱۸ درصدی جرایم راهنمایی و رانندگی در استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مردم اصفهان با توجه به کاهش ۱۸ درصدی جرایم راهنمایی و رانندگی رفتار قانونمندتری را امسال از خود نشان دادند.

سرهنگ محمدرضا محمدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به کاهش تلفات ناشی از حوادث ترافیکی درون شهری در استان اصفهان گفت: امسال شاهد کاهش ۶ درصدی این تصادفات بوده‌ایم.

او در ادامه به کاهش ۱۸ درصدی جرایم راهنمایی و رانندگی در استان اصفهان نیز گفت: باید توجه داشت که از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش هفت درصدی توقیف خودرو و افزایش ۱۰ درصدی ترخیص خودرو‌های توقیفی بوده‌ایم.

همچنین باید توجه داشت که جرایم معاینه فنی خودرو، سرعت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز که توسط دوربین‌های کنترل و نظارت رصد می‌شوند در استان اصفهان کاهش داشته است.

به زودی تعویض پلاک خودرو از درب منزل اجرایی می‌شود

سرهنگ محمدی می‌گوید: توسعه خدمات الکترونیک پلیس راهور در دستور کار است، به زودی در اصفهان بنا به درخواست شهروندان تعویض پلاک خودرو از درب منزل اجرایی می‌شود.

او درمورد تصادفات با خطای انسانی شروع می‌شود، گفت: علت آسیب و صدمه به سرنشینان به ایمنی خودرو بر می‌گردد و باید در این زمینه دستگاه‌های نظارتی توجه بیشتری را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان همچنین به فعالیت سامانه زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان پرداخت و گفت: این سامانه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در این محدوده اجرایی می‌شود.

به گفته سرهنگ محمدی در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو و ۲۵ هزار موتورسیکلت در پارکینگ‌های نیروی انتظامی در استان اصفهان توقیف است، همچنین طرح‌های تشویقی خوبی برای ترخیص این وسایل نقلیه در نظر گرفته شده که مردم باید از این شرایط استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.