عملکرد آژانس نشان داد که چه اندازه وابسته هستند

امام جمعه موقت اردبیل گفت: عملکرد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان داد که چه اندازه وابسته هستند و در کارهایشان خیانت وجود دارد.

آیت‌الله علی فروغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: کلام امیرالمومنین (ع) در این راستا یک قاعده است که بیدار و هوشیار باشیم ، مولای متقیان می‌فرمایند اگر کسی پیمان‌شکنی کند و تو بخواهی در برابر او کوتاه بیایی و بگویی نه من در برابر پیمان محکم ایستاده‌ام ، چنین انسانی در محضر خداوند به عنوان پیمان‌شکن نوشته می‌شود یعنی باید در برابر آنها پیمان را بشکنی و اگر در برابر پیمان‌شکن ما هم پیمان را بشکنیم اهل وفا تلقی می‌شویم و این قاعده سیاست ما است.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: سال‌های سال است که مذاکره انجام می‌شود و تمام امکانات و دوربین‌ها قرار داده می‌شود تا مراکز مورد نظر را برای حسن نیت نشان دهیم اما آنها خیانت می‌کنند و به اسرائیل سفر می‌کنند و در شورای حکام قطعنامه برای ایران تصویب می‌کنند در برابر این‌ها باید محکم ایستاد.

آیت الله فروغی گفت: صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان که گفتند "ما هم تعداد سانتریفیوژها را افزایش و پیشرفته‌تر را نصب می‌کنیم و دوربین‌هایی که فوق وظیفه ما بود و نصب کرده بودیم را جمع می‌کنیم" قابل تقدیر بود و باید هم اینگونه باشد و به دشمن فرصت داده نشود.

او در ادامه با اشاره به جراحی اقتصادی دولت و با تاکید بر اینکه چندین سال است مقام معظم رهبری در شعارهای سال به مسائل  اقتصادی و رونق تولید اشاره فرموده‌اند، تصریح کرد: فساد در عرصه اقتصاد بایستی جمع شود و این اقدام به نوعی انقلاب است و اگر این انقلاب انجام شود باید مردم آثار این انقلاب را در راحتی معیشت خود ببینند.

امام جمعه موقت اردبیل گفت: کل کشورهای منطقه از ارز  ۴۲۰۰ ایران بهره برده‌اند و یک زمانی می‌گفتند ایران ماکارونی خوبی تولید می‌کند ، برای همان همه استقبال می‌کنند بعدا معلوم شد ارز ۴۲۰۰ برای آنها فرستاده می‌شده است ، امید ما این است که هم رونق تولید اتفاق بیفتد که آرزوی مقام معظم رهبری است و هم فساد از جامعه جمع شود.

آیت الله فروغی با بیان اینکه مردم باید آثار و تحول را در زندگی خود ببینند و احساس راحتی کنند و خدای نکرده ناراضی نباشد، گفت: حضور مردم رکن انقلاب اسلامی است ، گلایه امیرالمومنین در نهج‌البلاغه این بود که مردم من آمدم شما نیامدید ولی مردم آمدند مردم را باید نگه داریم و نباید از صحنه خارج کنیم و به مردم نشان بدهیم که با فساد مبارزه کرده‌ایم و به تولید رونق داده‌ایم.

او با بیان اینکه قرار بود یارانه سه ، چهار کالا حذف شود ، گفت: دولتمردان باید بدانند و تصمیم بگیرند مردم راحت زندگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.