برنامه‌های راهپیمایی روز قدس در اردبیل اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس به صورت حضوری در استان اردبیل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان راهپیمایی باشکوه روز قدس به صورت حضوری در استان اردبیل برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع سخنران ویژه این راهپیمایی خواهد بود که قبل از مراسم نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل می گوید: برگزاری این راهپیمایی با توجه به شیوع بیماری کرونا و ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و آحادم مردم در این راهپیمایی می‌توانند حضور داشته باشند تا با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کنند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دهند و رژیم اشغالگر همچون آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند.

به گفته او، برنامه‌های معنوی این مراسم در راهیپمایی باشکوه روز قدس خواهد بود و مسیر راهپیمایی از سمت ایستگاه سرعیت به سمت بازار مصلی خواهد بود و در سایر شهرستان‌های استان نیز طبق سال‌های گذشته مسیرها مشخص شده و از آحاد مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور گرم خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

باقری گفت: راهپیمایی روز قدس با شعارهای استکبار ستیز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهد بود ودر این روز مردم استان اردبیل همانند مردم جهان اسلام تمام جنایت‌های این رژیم را محکوم خواهند کرد و برای حمایت تمام قد از فلسطین اشغالی فریاد سرخواهند داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.