نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نشست های آگاهی بخشی مردمی سازی یارانه ها ادامه دار باشد

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: نشست‌های تبیینی و آگاهی بخشی در صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص طرح مردمی سازی یارانه‌ها ادامه دار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از همراهی بسیار خوب مردم استان سمنان در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: نیاز است تا نشست‌های تبیینی و آگاهی بخشی در صدا و سیما و رسانه‌ها در خصوص طرح مردمی سازی یارانه‌ها ادامه دار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با قدردانی از فعالیت استاندار سمنان و مدیران استان در رسیدگی به دغدغه و مطالبات مردم می گوید: مطرح شدن مطالبات مردم از طریق تریبون ائمه جمعه استان به هیچ عنوان به معنای مچ گیری و عیب جویی نیست بلکه کمک به دولت بنا بر تاکیدمقام معظم رهبری در دستور کار ائمه جمعه قرار خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بازرسی و نظارت‌ها بر بازار بسیار موثر است و نیاز است با قدرت استمرار داشته باشد.

استاندار سمنان نیز در این جمع از مردم استان، بازاریان، کسبه، اصناف و همراهی بسیار خوب ائمه جمعه با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در راستای اجرای مطلوب طرح تشکر کرد و گفت: بحث اقناع سازی همگانی همراه با تامین کالا‌های اساسی از اولین روز اجرای طرح در دستور کار قرار گرفت که از این به بعد نیز تقویت شده و ادامه خواهد یافت.

آقای هاشمی می گوید: با برگزاری روزانه تنظیم بازار و قرارگاه مردمی سازی یارانه‌ها و بازدید‌های مستمر روزانه در سطح بازار، هیچگونه کمبودی در کالا‌های اساسی و سایر اقلام در بازار استان بوجود نیامد.

استاندار سمنان کسب رتبه سوم در خصوص تعهد اشتغال، رتبه دوم در طرح نهضت ملی مسکن، پرداخت ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور در استان سمنان و بازگشت ۳۸ واحد راکد به چرخه تولید از جمله اقدامات مطلوب در بخش اقتصادی استان برشمرد.

در ابتدای این نشست ائمه جمعه استان در سخنانی دغدغه‌ها و مشکلات شهر‌های محل خدمت خود و درخواست‌های مردم از مسئولان را بازگو و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی هم در این خصوص به بیان راه حل‌ها و اقدامات صورت گرفته پرداختند.

در پایان این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر شاهچراغی، بعنوان‌مشاور استاندار در امور روحانیت به وی اعطاء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.