مجرمان بدانند زمان بزن در رو تمام شده است

سردار رحیمی گفت: دوره بزن و دررو برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند ما آنها را رها نخواهیم کرد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه گرداندن هفت نفر از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری در هفته جاری در محله مرتضی‌گرد به سمت مأمور پلیس حمله‌ور شده و با قمه مامور پلیس را مجروح کرده بودند بیان کرد: شب یکشنبه، ۱۶ خرداد تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار شد و شهروندان اعلام کردند که درگیری خانوادگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: یکی از همکاران بنده در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری شهید مصطفی خمینی در محل حضور پیدا می‌کند و در بررسی‌های صورت گرفته متوجه می‌شود که مورد اعلام شده بیش از یک نزاع فردی است.

سردار رحیمی گفت: با وجود اینکه مأمور پلیس تنها بوده است، وارد جمع شده و افرادی که در نزاع حضور داشتند را جدا می‌کند اما چند نفر از اراذل و اوباش با رفتار خارج از عرف به همکار بنده حمله می‌کنند که همکار من با رشادت پاسخ آن‌ها را می‌دهد.

وی افزود: به هر حال تا تیم‌های دیگر به محل برسند یکی از اراذل به مأمور ما حمله می‌کند و با چاقو همکار من را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد. و در حالیکه مورد اصابت گلوله مامور قرار می گیرد با همان حالت تیر خوردگی از صحنه خارج می‌شود و توسط دوستان خود که چهار یا پنج نفر از قاچاقچیان منطقه‌ای یا حتی بعضی از قاچاقچیانی که در شهرهای غربی بودند می‌گریزد و با قصد خروج از کشور به سمت غرب کشور روانه می‌شود.

سردار رحیمی افزود: با پیگیری همکاران بنده این فرد روز گذشته پیش از خروج از مرز دستگیر شد و امروز به همراه چند نفر از همدستان خود به این محل آورده شده تا اینها و مردمی که مورد آزار قرار می‌دادند بدانند که اقتدار پلیس یک بحث جدی است و این طور نیست که اینها بخواهند بزنند و در بروند. دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند ما اینها را رها نخواهیم کرد. این افراد را در چنگال عدالت و قانون قرار می‌دهیم و شدید ترین برخوردها را خواهیم کرد. پلیس مقتدرانه با این افراد شرور برخورد می‌کند.

برچسب ها: مجرمان ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
با ادعا مشکل حل نمیشود
هروقت امار موبایل قاپی و زور گیری و دزدی به عنف مثل کرونا صفر شد مردم باور میکنند
Iran (Islamic Republic of)
استان مازندران
۱۸:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
با سلام جناب سردار یا واقعااطلاع ندارید یا خدای نکرده دروغ می گوید سارقین اموال مردم را به راحتی غارت می نمایند و کسی پیگری نمی کنند از جمله دستگاه قضایی حتما دو تا گواه می خواهد آن هم ارزش مال باید بیست میلیون تومان باشد اینها را الان دستگیر نمودیدبنظرم به دلیل اینکه دولتی بوده پای آبروی کشور در میان بوده تلاش وافر نمودید لطفا بروید در میان مردم اموال غارت رفته را مشاهده نماید به انتظار اجرای امنیت اموال شهروند در روستا و شهر ..؟
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۷:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
هنگام تورم قیمتها هزینه سرقت باید طوری افزایش پیدا کند که مجرم خودش خودش را موعظه کند. یعنی سرقت مساوی مرگ باشد. مرغک ترازو همیشه باید مساوی باشد. مجازات باید در مقابه با جرم هزینه سنگین را شامل شود. در صورت عدم کافی بودن مجازات سنگین جان سد منیعی در مقابل ارتکاب جرم خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
سردار ولي ما دقيقأ عكس اين گفته شما را مشاهده ميكنيم خيلي راحت ميزنن خيلي راحت هم برو
آخرین اخبار