مشکلی در تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه از نظر تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی در استان نداریم گفت : اقلام اساسی مانند برنج، روغن، قند و شکر و دیگر کالا‌ها به صورت منظم از طریق ۳۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و ۴۰۰ کسبه امین در استان توزیع می‌شود.

محمد رضا عباسی گفت : ماهانه ۲ هزار تن برنج و ۲ هزار تن قند و شکر در سطح استان کرمانشاه از طرق ۷۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و کسبه امین توزیع می‌شود.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در شرایط الهتاب بازار گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های استان توزیع می‌شود، اما در حال حاضر بازار این ۲ قلم کالا آرام و هیچ مشکلی در روند عرضه و تقاضا وجود ندارد.

با آزاد شدن قیمت کالا‌های اساسی تقاضا برای خرید آن‌ها در استان کم شد، یعنی امروز نه تنها برای عرضه کمبودی نداریم بلکه تقاضای برای خرید کم شده و در برخی از اقلام مانند روغن، ماکارونی و برنج نسبت به گذشته مازاد هم داریم.

 برخی کالا‌های اساسی مانند قند، شکر و برنج به خاطر کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه در این فروشگاه‌ها نسبت به قیمت آزاد ارزان‌تر توزیع می‌شود به همین خاطر مردم به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

در استان از نظر تامین کالا‌های اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد به خاطر آزاد شدن قیمت کالا‌های اساسی دیگر قاچاق این کالا‌ها صورت نمی‌گیرد.

اداره غله مسئول توزیع این کالا است، اما با نظارت بسیار دقیق و کاملی بر روند توزیع و پخت نان در استان نظارت می‌شود و مشکلی در تامین آن در سطح استان نداریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.