بازدید بیش از ۶۵۴ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کردستان

‍ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت:از ۱۱ لغایت ۱۵ خردادماه امسال بیش از ۶۵۴ هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان بازدید کردند.

یعقوب گویلیان گفت: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در تعطیلات خردادماه امسال شاهد استقبال چشمگیر گردشگران داخلی و خارجی از سفر به استان کردستان بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستانگفت: از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۵خردادماه، طبق آمار ثبت شده، تعداد۶۵۴ هزارو ۷۸۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستا‌های هدف گردشگری، فرهنگی و... بازدید کردند.

به گفته اودر مدت زمان یاد شده ۱۸۸ هزار و ۲۰۷ نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و دیگر اماکن اقامتی دارای استاندارد‌های لازم اسکان داده شده‌اند.

گویلیان، گفت: همچنین به‌منظور ارائه خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران، ۹۹ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: خوشبختانه با همکاری بخش دولتی و خصوصی، و همچنین تمهیدات پیش‌بینی شده تلاش شد تا ضمن خدمات‌دهی شایسته در مراکز اقامتی، مسافران و گردشگران بتوانند از اغلب بنا‌های تاریخی و فرهنگی استان نیز بازدید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.