آماده سازی واحدهای اقامتی موقت برای اسکان اضطراری مسافران در کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با استقبال گسترده گردشگران و مسافران علاوه بر تجهیز مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت و اضطراری در استان نیز آماده سازی شده است.

یعقوب گویلیان گفت: هم اکنون ظرفیت واحد‌های اقامتی شهر‌های گردشگرپذیر سنندج، بانه، مریوان، سروآباد (هورامان) و کامیاران (پالنگان) تکمیل شده است و مسافران و گردشگران می‌توانند شهر‌های سقز، سروآباد، قروه و بیجار را به عنوان شهر‌های مکمل سفر خود به کردستان انتخاب کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان  گفت:به منظور رفع دغدغه اسکان مسافران و گردشگران، از ظرفیت برخی ادارات دولتی برای آماده سازی سالن‌های ورزشی و کلیه پارک‌ها در شهر‌های تکمیل ظرفیت شده استفاده شده است.

او می گوید: هیچ مشکل و کمبودی در خصوص اسکان مسافران در استان وجود ندارد و طرح بازدید از تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، واحدهای اقامتی، رستوران‌های بین راهی، مهمانپذیر‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی از ابتدای تعطیلات نیمه خرداد توسط اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان این اداره کل و ادارات صمت، نظارت بر اماکن عمومی، علوم پزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت آغاز شده و تا پایان تعطیلات با جدیت ادامه دارد.

گویلیان گفت: در این بازدید‌ها نحوه ارائه خدمات، شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در تاسیسات گردشگری استان مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.