منصوریان: من و الهه به دنبال موفقیت تیم ملی جوانان ووشو هستیم

مربی تیم ملی جوانان ووشو گفت: مربی یا سرمربی بودن فرقی ندارد و من و الهه به دنبال بالا بردن پرچم کشورمان هستیم.

شهربانو منصوریان پس از انتصابش به عنوان مربی تیم ملی ساندا جوانان بانوان گفت: مربی یا سرمربی بودن فرقی ندارد و هدف ما موفقیت در عرصه ملی است. تلاش می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب، جواب اعتماد فدراسیون را بدهیم. با لغو بازی‌های آسیایی حالا این فرصت وجود دارد که به طور کامل در کنار جوانان باشیم. ما جوانان خوبی در کشور داریم و امیدواریم با تلاش آن‌ها نتایج خوبی هم کسب کنیم.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کشورمان از سوی امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به عنوان مربی تیم ملی جوانان انتخاب شد. 

مربی تیم ملی ساندا جوانان بانوان درباره انتصاب الهه منصوریان به عنوان سرمربی این تیم گفت: فکر می‌کنم حضور من و الهه ترکیب خوبی در کادر فنی این تیم به وجود بیاورد. ما تجربیات زیادی اندوخته‌ایم و قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. نگاه ما موفقیت در عرصه ملی است و فقط به بالا رفتن پرچم کشورمان فکر می‌کنیم. ما پیش از این تجربه مربیگری در لیگ برتر ووشو را نیز داشتیم و کارنامه‌مان نشان می‌دهد که موفق شدیم.

شهربانو منصوریان سابقه مربیگری در تیم ووشو سپاهان را در کارنامه خود دارد.


بیشتر بخوانید


منصوریان گفت: با توجه به اینکه الهه از لحاظ تکنیکی و فنی شرایط بهتری را دارد و چندین دوره را نیز در چین گذرانده است. سعی می کنیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و نشان بدهیم که بانوان ووشوکار جوان ایران شرایط خوبی دارند و می‌توانند با کسب نتایج درخور نام ایران، در مسابقات بین‌المللی و افتخارآفرین شوند.

الهه منصوریان در لیگ چین مبارزه می‌کند و حتی او به ووشوکاران چینی در رده‌های سنی نونهالان هم آموزش می‌دهد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار