منصوریان: سپاهان به سرعت مطالبات ورزشکاران را پرداخت می کند / من از ووشو خداحافظی نمی کنم

سرمربی تیم ووشوی بانوان سپاهان درباره کسب چهارمین قهرمانی این تیم در لیگ ووشو توضیحاتی را بیان کرد.

شهربانو منصوریان، سرمربی تیم ووشوی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارمین قهرمانی این تیم در لیگ ووشو اظهار کرد: این دوره  از مسابقات سخت و رقابت سنگین بود، اما خدا را شکر توانستیم در ساندا با نتیجه ۶ بر یک برابر تیم دانشگاه آزاد  پیروز شویم و بر سکوی قهرمانی قرار بگیریم. تکرار قهرمانی سخت است؛ چون نیاز به تمرین و انگیزه زیادی دارد.

منصوریان درباره این که باشگاه سپاهان مطالبات مالی ووشوکاران را داده است، گفت: هنوز عرق بچه‌ها خشک نشده است، باشگاه سپاهان دستمزدشان را می‌دهد. من قبلا در تیم‌های دانشگاه آزاد و گاز بودم، کلی مالیات کسر می‌کردند؛ اما باشگاه سپاهان این کار را نمی‌کند و از جیب خود می‌گذارد تا از بچه‌ها مالیات کم نشود.

او ادامه داد: خدا را شکر باشگاه سپاهان همیشه در کنار تیم ووشوی بانوان بوده است. بچه‌ها  از سپاهان جدا نشدند و وضعیت خوبی را در این تیم از لحاظ تمرین و محل اسکان در هتل سپری کردند. ووشو کاران سپاهان نتیجه خوبی گرفتند.

ووشوکاران سایر تیم ها تلاش می کنند تا ما را شکست بدهند

منصوریان درباره سطح مسابقات لیگ ووشوی بانوان و این که فقط رقابت بین تیم‌های سپاهان و دانشگاه آزاد بود، گفت: سطح مسابقات و شرایط برگزاری رقابت‌ها عالی بود. سایر تیم‌ها هم قوی بودند و ورزشکاران خوبی داشتند. ووشوکاران سایر تیم‌ها تجربه نداشتند، اما پرانگیزه و جوان بودند. ورزشکاران تیم سپاهان همانند من،  خواهرم سهیلا، فریناز نذیری و صدیقه دریایی پا به سن گذاشته و قدیمی هستیم، اما سایر ووشوکاران پرانگیزه هستند تا ما را شکست بدهند. ما هم تلاش می‌کردیم تا قهرمانی را حفظ کنیم و از سکوی نخست دفاع کنیم.

سرمربی تیم ووشوی سپاهان بیان کرد: ان شاءالله اتفاقاتی بیفتد که تیم‌های  بیشتری در لیگ ووشو شرکت کنند و با رقیبان سخت تری مبارزه کنیم.

مبلغ قراردادها در ووشو پایین است 

او درباره مبلغ قرارداد‌های لیگ ووشوی بانوان گفت: مبلغ قرارداد‌های ووشو به دیگر رشته‌های ورزشی نمی‌رسد. واقعا رقمی نیست که بازگو کنم. بچه‌ها به خاطر پول وارد این مسابقات نشده اند. خیلی از آن ها در گذشته رایگان مبارزه می‌کردند، اما اکنون پول دریافت می‌کنند. با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی نامناسب مبلغ قرارداد‌ها پایین است. البته شرایط سپاهان بهتر است، اما انتظار داریم که بیشتر هوای بچه‌ها را داشته باشند.

خواهران منصوریان برای حضور در تیم ملی ووشو با یکدیگر می جنگند 

سرمربی تیم ووشوی سپاهان درباره این که در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند، گفت: با انگیزه زیاد در این مسابقات شرکت می‌کنم. ما ۳ خواهر برای انتخاب در ۲ وزن  تیم ملی ووشو با یکدیگر می‌جنگیم.

او درباره این که قرار بود با  رشته ورزشی موی تای همکاری کند، اظهار کرد: موی تای رشته ورزشی خوبی است و نصیری رئیس انجمن موی تای خیلی باانگیزه کار می‌کند. دوست داشتم که در رشته موی تای به خاطر بحث المپیکی شدنش به صورت آزمایشی هم فعالیت کنم. به هر حال آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک مدال بگیرد.

دوست داشتم کنار رئیس انجمن موی تای کار کنم 

منصوریان درباره این که در موی تای حضور دارد یا نه، گفت: من در ووشو حضور دارم، اما اگر اجازه بدهند که در موی تای هم مسابقه بدهم به طور حتم این کار را می‌کنم. برای خیلی از رشته‌های ورزشی چنین اتفاقی رخ می‌دهد. فدراسیون ووشو در گذشته سخت گیری می‌کرد که ورزشکارانش به رشته ورزشی دیگری نروند؛ اما بعد از آن گفته شد که اگر رشته ورزشی المپیکی باشد حضور ورزشکاران ووشو در آن ایرادی ندارد.

او ادامه داد: به هر حال برای مسئولان فدراسیون موی تای سخت است که به ورزشکار رشته ورزشی دیگر سمت بدهند. آن‌ها می‌گویند که ورزشکار فقط در یک رشته ورزشی فعالیت کند. نصیری، رئیس انجمن موی تای  قوی است و دوست داشتم که کنار او هم کار کنم.

قهرمان ووشوی جهان درباره این که چه زمانی از ووشو خداحافظی می‌کند، گفت:  من از ووشو خداحافظی نمی‌کنم. یکی از آرزوهایم این است که در سالن مسابقات ووشو بمیرم. همانند برخی از فوتبالیست‌ها که در زمین مسابقه می‌میرند، دوست دارم چنین اتفاقی برای من رخ بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار