سیفی: مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو معقول نیست/ هیچ وقت به خداحافظی فکر نمی‌کنم

عضو تیم ووشو دانشگاه آزاد درباره قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سیفی عضو تیم ووشو دانشگاه آزاد  در گفت و گو با خبرنگار  کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر ووشو اظهار کرد: مسئولان باشگاه خیلی زحمت کشیدند و با ۳، ۴ اردوی آماده سازی  شرایط  خوبی از لحاظ امکاناتی فراهم کردند. علاوه بر این، لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی  دانشگاه آزاد و مربیان تیم خیلی تلاش کردند و همه این اتفاقات دست به دست هم دادند تا قهرمان لیگ ووشو شدیم.

سیفی درباره مبلغ قرارداد‌ها در لیگ ووشو اظهار کرد: به هر حال لیگ برتر ووشو در یک هفته برگزار شد و با این وجود رقم پرداخت شده معقول نیست وباید مبلغ بیشتری داده شود. خدا را شکر ووشو در بین رشته‌های رزمی جزو معدود رشته‌های ورزشی است که لیگ در آن برگزار شده است. باز هم آب باریکه‌ای وجود دارد جای شکرش باقی است. تیم دانشگاه آزاد مطالبات مالی فصل گذشته را پرداخت کرد، امسال هم  مسئولان باشگاه قول دادند اواخر مهرماه دستمزد‌ها را بدهند.

امیدوارم نفرات خوبی  از لیگ به تیم ملی ووشو دعوت شوند 

سیفی درباره سطح مسابقات لیگ ووشو گفت: سطح مسابقات خوب بود و به تدریج به مسابقات انتخابی تیم ملی نزدیک می‌شویم و شرایط می‌تواند امیدوار کننده باشد. ان شاالله از  همین لیگ، نفرات خوبی به تیم ملی ووشو بیایند تا در مسابقات پیش رو نتایج درخشانی بگیریم.

او درباره حضورش در مسابقات چین اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا، رفت و آمد به چین سخت است. من یک مرحله از مسابقات در چین  را پیروز شدم و ۴ مسابقه دیگر دارم.

ملی پوشان ۶ ماه  برای آماده سازی فرصت دارند 

عضو تیم ووشو دانشگاه آزاد درباره وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: طبق برنامه قرار است اردوی تیم ملی ووشو از اسفند ماه یا بعد از ایام عید برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شروع شود و ۶ ماه هم فرصت خوبی است تا ورزشکاران به فرم مطلوب برسند.

او گفت: از صدیقی رئیس فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری مسابقات لیگ را فراهم کرد تا ورزشکاران در موقعیت مسابقه قرار بگیرند.

عضو تیم ووشو دانشگاه آزاد درباره زمان خداحافظی اش از دنیای ووشو گفت: مگر می‌شود آدم از عشق و علاقه اش خداحافظی کند. تمام زندگی و عمرم در ووشو خلاصه شده و هیچ وقت به خداحافظی فکر نکردم. همچنین من برای چهارمین مدال آسیایی آماده می‌شوم  و سخت تلاش می‌کنم تا این اتفاق رقم بخورد.

سیفی درباره حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سجادی در گذشته قهرمان و ورزشکار بوده است و به خوبی از دغدغه ورزشکاران اطلاع دارد. به نظرم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ مهمترین چالش پیش رو سجادی است که باید نگاه ویژه‌ای به فدراسیون‌های مدال آور از جمله رشته‌های ورزشی که شانس کسب مدال طلا دارند را  داشته باشد.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار