تأمین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: تأمین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری با توجه به نقش آن در رشد اقتصادی استان در اولویت قرار دارد.

سیدحامد عاملی تأمین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری با توجه به نقش آن در رشد اقتصادی استان و جذب سرمایه‌گذاران، از جمله ضرورت‌های فعلی استان اردبیل بوده و در اولویت توزیع اعتبارات قرار دارد.

استاندار اردبیل در نشست بررسی وضعیت زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: افزایش سرمایه‌گذاری وابسته به تأمین زیرساخت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است و دستگاه‌های مرتبط باید در این خصوص تلاش کرده و با سرعت عمل از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های زیرساختی استفاده کنند.

عاملی می‌گوید: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در مقایسه با اعتبارات ملی، تمرکز مدیران باید بر جذب اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی در فصل کاری باشد و در صورت عدم تأمین منابع از اعتبارات ملی، منابعی از محل استانی برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یابد.

در این نشست مشکلات و نیازمندی‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل از جمله برق، گاز، آب و مخابرات به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای تعامل دستگاه‌ها با شهرک صنعتی جهت تسریع اقدامات، انجام شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.