فعالیت نانوایی های شبانه روزی در شهر اردبیل افزایش می یابد

فرماندار اردبیل گفت: فعالیت نانوایی های پخت عصر گاهی و شبانه در شهرستان اردبیل از ۲۱ به ۳۰مورد افزایش می یابد.

سید محمد اعتماد گفت: از آغاز طرح ویژه نظارت بر نانوایی ها در شهرستان اردبیل با استفاده از ظرفیت مردم بسیج، سپاه، فرمانداری، سازمان صمت و دستگاه های مربوطه خبر داد و گفت:این طرح به مدت ۱۰ روز از امروز شروع می شود تاخروجی و نتایج این طرح استخراج شود.

فرماندار اردبیل درجلسه شورای آرد ونان گفت: در این طرح در مرحله اول در محلات اقشار مختلف مردم و گروه های مشخص شده می توانند تعطیلی غیر مجاز نانوایی ها و ساعات پخت نان و ازدحام درجلوی نانوایی ها را به شماره تلفن ۰۹۳۷۸۹۲۲۳۴۱ پیامک کنند تااقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه انجام شود.

اعتماد می گوید: در مرحله دوم هم بعد از پیگیری اطلاعات ارائه شده برخورد جدی با نانوایان متخلف انجام می شود و هیچ کوتاهی و توجیهی در این زمینه قابل قبول نیست و نانوایی ها در این طرح ۱۰ روزه حق تعطیلی ندارند و هرگونه مرخصی ها نیز منتفی است.

او گفت: از تمام ظرفیت نظارتی برای نانوایی ها در سطح شهرستان اردبیل استفاده می شود تا نان بدون ازدحام به دست مصرف کنندگان برسد.

فرماندار اردبیل گفت: نانوایی هایی که بدون تخلف باشند و نان با کیفیت هم ارائه دهند نیز مورد تشویق قرار می گیرند و هم حق حقوق نانوایان و هم مصرف کنندگان برای ما اولویت است.

اعتماد گفت: فعالیت ۲۱نانوایی درشهراردبیل شبانه روزی شده که این تعداد به ۳۰ مورد افزایش می یابد.

او می گوید: نانوایی ها موظف به درج ساعات پخت در درب نانوایی ها هستند و عدم درج و رعایت صحیح ساعت پخت از مصادیق تخلفات محسوب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.