در آذربایجان غربی

تامین جوجه یک روزه؛خرید مرغ مازاد مرغداران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:هیچ محدودیتی در جوجه ریزی و تامین نهاده ها در واحدهای مرغداری گوشتی آذربایجان غربی وجود ندارد.

اکبر کرامتی در نشست وبینار قرارگاه امنیت غذایی کشور که با حضوروزیر جهاد کشاورزی برگزار شد ، گفت: درراستای اجرای طرح مردمی سازی هدفمندی یارانه ها حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید انجام می گیرد و دامداران و صاحبان واحدهای طیور برای دریافت بدون محدودیت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی در شهرستانها مراجعه کنند.

کرامتی می گوید: با توجه به اهمیت حوزه دام و طیور و تامین  نهاده و تولید ، تمامی تمرکز مدیران جهاد کشاورزی در شهرستانها روی این مهم معطوف شود و در معرفی افراد برای دریافت تسهیلات اهتمام ویژه‌ای لحاظ شود.

کرامتی گفت:هیچ محدودیتی در جوجه ریزی و تامین نهاده ها در واحدهای مرغداری گوشتی استان وجود ندارد،و با توجه به شرایط موجود جهت تداوم تولید در واحدهای مرغداری هیچ گونه سقفی در میزان جوجه ریزی واحدهای زنجیره طیور در نظر نگرفته شده است و این واحدها می توانند با در نظر گرفتن شرایط فنی و بهداشتی و ظرفیت تولید خود اقدام به جوجه ریزی کنند.

او می گوید: در روزهای تعطیل هفته آتی نیز مجموعه ستادی و شرکت های وابسته و بانک کشاورزی آماده ارائه خدمات به صاحبان واحدهای تولیدی دام و طیور بوده و روند پرداخت تسهیلات بانکی جهت تداوم تولید تسهیل و ادامه خواهد داشت .

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:شرکت پشتیبانی امور دام استان با انعقاد قرارداد از طریق اتحادیه ها مرغ مازاد  را از تولیدکنندگان برای ذخیره سازی خریداری می‌کند .

او می گوید:این شرکت برای مرغدارانی که میخواهند جوجه یکروزه بخرند قرارداد منعقد می‌کند که بر اساس مفاد آن هم نهاده مرغدار تامین می‌شود وهم مرغ تولیدی با نرخ مصوب بازاری از آن‌ها خریداری می‌شود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.