۹۳۹ تُن انواع کالا‌های اساسی در میاندوآب توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: در راستای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی از تاریخ اجرای این قانون (آذر سال گذشته تاکنون)، ۹۳۹ تُن انواع کالا‌های اساسی در این شهرستان توزیع شده است.

علی دیانتی گفت: این کالا‌ها شامل ۵۴۸ تُن برنج، ۶۸ تُن قند، ۱۸۸ تُن شکر، ۹۱ تُن مرغ، ۲۴ تُن گوشت قرمز، هشت تُن تخم مرغ و ۲۰ تُن روغن صنف است که به نرخ دولتی تهیه و توسط بازرسان جهاد کشاورزی از طریق واحد‌های صنفی توزیع شده است.

دیانتی گفت: در این شهرستان هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی از جمله چهار کالایی که در طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها، اصلاح قیمت داشته‌اند وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب می گوید: همچنین از زمان آغاز اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار به جهاد کشاورزی، مقدار ۸۲ هزار و ۲۴۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای شامل ۲ هزار و ۵۶ کیسه ۴۰ کیلویی، توسط بازرسان جهاد کشاورزی و عوامل مباره با کالای قاچاق این شهرستان کشف و ضبط شده است.

دیانتی گفت: این میزان آرد پس از طی مراحل قانونی و انجام هماهنگی لازم با ارگان‌های مربوطه، در بین نانوایی‌های شهرستان توزیع شد.

دیانتی با بیان اینکه کشتار مرغ در کشتارگاه این شهرستان شبانه انجام می‌گیرد، پایش و رصد تولید و عرضه گوشت مرغ به صورت شبانه‌روزی تداوم دارد، گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی هر شب با حضور در کشتارگاه صنعتی طیور بر روند کشتار و توزیع مرغ گرم و بررسی مطابقت حواله‌های صادره جهت تحویل مرغ زنده به کشتارگاه با محصول استحصالی نظارت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب می گوید: روزانه حدود ۲۲ تُن از محصول این کشتارگاه روانه بازار شهرستان می‌شود در حالیکه نیاز روزانه شهرستان به گوشت مرغ ۱۶ تُن است در این شرایط هیچ مشکلی در تامین گوشت مرغ مورد نیاز برای مردم وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.