رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس معرفی شد

طی مراسمی و با حضور مسئولان لشکری و کشوری مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و دادستان نظامی استان فارس برگزار شد.

قوام کریمی رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: اخلاص در کار ما را عزیز می‌کند و خداوند عاشق صفات خوب انسان‌ها است.

او گفت: راست‌گویی و صداقت است که انسان را عزیز می‌کند، و این صفت سبب می‌شود که خداوند انسان را عزیز و جایگاهش را رفیع کند و در این کاری که به من سپرده شد تلاش کردم هم اقتدار نیرو‌های مسلح حفظ شود و هم امنیت مردم خدشه نبیند و این چیزی است که خداوند هم به آن اشاره کرده است.

کریمی گفت: هماهنگی خوبی با مجموعه‌های نیرو‌های مسلح و دادگستری ایجاد شده است و در زمینه فردی نیز تلاش کردم که از علم غافل نشوم و ۶۰ مقاله علمی در سال‌های اخیر داشتم همچنین توجه به همکاران خودم نیز همواره مدنظرم بوده است.

علی محمدی دادستان جدید نظامی استان فارس نیز گفت: امنیت ملی و نظم عمومی بستر آرامش و برقراری فعالیت‌های اجتماعی است و نیرو‌های مسلح به عنوان نیروی منضبط و منظم تشکیل شدند تا نظم داخلی و امنیت و پاسداری از مرز‌های کشور را انجام دهند.

او گفت: برای تحقق این مهم نیرو‌های مسلح باید مقتدر و قانونمند باشند و نیروی مسلح اگر از قانون خارج شود ناامنی و بی‌نظمی در جامعه ایجاد می‌گردد و در این مسئولیت با توجه به اسناد بالادستی اقدامات مهم را به انجام خواهم رساند چراکه فرصت‌ها کوتاه است و باید این فرصت کوتاه خدمت را غنیمت شمرد.

رسول کریمی رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح فارس نیز در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح از ارکان مهم دفاعی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند و ماموریت‌های خطیری در راستای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور انجام دادند.

او گفت: نیرو‌های مسلح دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و همه ایرانیان و جهان شاهد مردمی بودن نیرو‌های مسلح در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا بودند.

رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس گفت: نیرو‌های مسلح در ایام کرونا خدمات بی‌نظیری به آحاد مردم ارائه کردند که تامین و توزیع کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله آن‌ها بود.

او گفت: نیرو‌های مسلح متواضعانه و مقتدرانه در خدمت مردم هستند و امروز در اوج اقتدار قرار دارند به گونه‌ای که امکان هر گونه تعرض از دشمنان سلب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.