شرکت توانیر اعلام کرد

پاداش ۵۰۰ تومانی به مشترکان در ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی برقی

شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران اعلام کرد: مشترکان برق به ازای هرکیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق تا ۵۰۰ تومان پاداش همکاری دریافت می‌کنند.

شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد برای ایجاد زمینه مشارکت مشترکان صنعت برق در مدیریت مصرف و پرداخت بهای برق صرفه جویی شده، مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه‌های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت کرده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند به ازای هر کیلووات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

مبلغ پاداش در هر صورت حساب برق درج و از بهای برق مصرفی کم می­ شود.

مشترکان برای کسب اطلاعات بیشتر می­ توانند به تارنمای شرکت توانیر به آدرس www.Tavanir.Org.ir و اپلیکیشن  برق من مراجعه کنند.

پیش از این هم محرابیان وزیر نیرو گفته بود: پاداش مشترکان خوش مصرف از ابتدای خرداد ماه در قبض برق آنان لحاظ می‌شود.  این پاداش‌ها در سیستم دیسپاچینگ لحاظ شده و اعمال می‌شود و مشترکان می‌توانند به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف ۵۰۰ تومان پاداش بگیرند.

برچسب ها: توانیر ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
به نسبت خونه پدری ما که ۹۰ متری بود خیلی مصرف پایین تری داریم قبلاً زمان بچگی سه تا اتاق داشتیم که هر کدوم یک لامپ ۲۰۰ داشت ولی الان کل روشنایی خونه خودم بعد از ۳۵ سال به ۴۰۰ وات نمی‌رسه چرا اینقدر مردم را تحت فشار می گذارید تحریم ها رو مستقیما روی مردم پیاده نکنید
آخرین اخبار