انتقال مخازن سوخت و نفت یزد به خارج از محدوده شهر

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از انتقال مخازن سوخت و نفت یزد به خارج از محدوده شهر خبر داد.

عزیزالله سیفی گفت: شهرداری یزد بیش از هزار میلیارد تومان طلب دستگاه‌های دولتی دارد.

او می گوید: دستگاه‌های دولتی می‌توانند این مبلغ را از منابع داخلی خود و ظرفیت‌های قانونی که دولت پیشنهاد کرده و در بودجه ۱۴۰۱ آمده است پرداخت کنند.

به گفته او با توجه به احتمال خطری که مخازن سوخت و نفت می‌توانند داشته باشند لازم است به خارج از شهر منتقل شوند.

سیفی گفت: درخواستی که از استاندار یزد داریم برای اینکه کار شهرداری عقب نماند و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر روند خوبی داشته باشد، نگاه ویژه‌ای در خصوص دریافت مطالبات شهرداری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری در ابتدای سال به منظور اینکه پروژه‌های عمرانی متوقف نشود ۲۰۰ میلیارد درخواست وام کرده است و در حال پیگیری هستیم که از طریق وزارت کشور مراحل قانونی انجام شود و مبلغ وام به شهردار پرداخت شود.

سیفی می‌گوید: وجود مخازن سوخت در داخل محدوده شهری به هیچ عنوان درست نیست و امکان خطر برای آن بسیار زیاد است.

به گفته او عدای از مخازن در چندین سال قبل به خارج از شهر منتقل شد، ولی همان مناطق هم الان به داخل شهر وارد شده و تمامی مخازن سوخت یزد در داخل شهر قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: خاموشی چراغ‌های برق معابر شهر و تاریکی کوچه‌ها و خیابان‌ها یکی از مشکلات شهری مطرح شده توسط شهروندان است که در زمان کرونا بحث بر این بود که این لامپ‌ها خاموش می‌شد، اما الان مردم انتظار دارند که روشنایی معابر حفظ شود.

سیفی گفت: همچنین یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود و در حال حاضر گلایه‌های مردمی زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد، ضرورت تغییر چراغ‌های پرمصرف به لامپ‌های کم مصرف است.

برچسب ها: مخازن نفت ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار