تاکید دادستان کشور بر نظارت بیشتر بر روند عملکرد ارگان های دولتی

دادستان کل کشور گفت:فساد اداری در کشور پیش از آنکه منجر به واقعه‌ای تلخ شود الزامی است رصد شود.

حجت السلام و المسلمین منتظری امروز در آیین معرفی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: وقایع رخ داده در چند روز گذشته در کشور نشان می‌دهد که بیش از گذشته بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت شودچون فساد اداری در کشور پیش از آنکه منجر به واقعه‌ای تلخ شود الزامی است رصد شود.

همه مسئولان در سه قوه با تعامل یکدیگر وقایع را رصد کنند و اجازه ندهند عناصر فاسد در ادارات و حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نفوذ کنند.

او به اجرای منویات رهبری در زمینه اصلاح ساختار اقتصادی کشور، همکاری مردم را تاکنون در راستای اجرای این طرح مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مسئولان در سه قوه لازم است نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند تا مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه کمترین آسیب را ببینند.

حجت الاسلام منتظری عدالت را یعنی قرار گرفتن هر چیز در سر جای خود عنوان کرد و گفت: مسئولان تمام بخش‌ها وظیفه دارند عدالت را اجرا و امنیت عدالت و رفاه مردم را فراهم کنند.

دادستان کل کشور شرایط کنونی اقتصادی را ناشی از کم کاری مسئولان در سال‌های قبل دانست و گفت: اصلاح نظام بانکی یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است که متاسفانه تا کنون انجام نشده است.

در این آیین از خدمات سه سال و ۸ ماه علی اصفهانی دادستان عمومی وانقلاب قبلی اصفهان قدرانی و سید محمد موسویان به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.