صالحی امیری: حاشیه‌ای در دوران مدیریتی ام نداشتم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من یک ساعت هم دوران مدیریتم را به مسائل حاشیه ای اختصاص ندادم.

رضا صالحی امیری در مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک گفت: چیزی که در این چهار سال (دوره ریاست در کمیته ملی المپیک) دنبال کردیم در جهت ارتقای جایگاه و منزلت ورزش قهرمانی ایران در آسیا و جهان بود. نکته مهم‌تر این بود که حتی یک روز و یک ساعت را در حاشیه سپری نکردیم. 

دوران ریاست صالحی امیری در کمیته ملی المپیک به پایان رسیده و قرار است  مجمع انتخاباتی روز ششم شهریور ماه برگزار شود و رئیس بعدی مشخص شود. 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:  آیین نامه ای که دیروز کمیته بین المللی المپیک از آن ۶ ایراد گرفته بود را اصلاح کردیم. نهایتا رای گیری انجام شد و مجمع با اکثریت آرا تصمیم گرفت که مجمع انتخاباتی ۶ شهریور برگزار شود.

مجمع مشورتی برای تعیین زمان  انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک امروز برگزار و قرار شد که انتخابات روز ۶ شهریور ماه برگزار شود. 

صالحی امیری با اشاره به حمله به هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: اگر بنا بر قضاوت کردن هیئت اجرایی باشد من از همه  محق تر هستم. همه اعضای هیئت اجرایی، سرمایه ورزش ایران هستند. مگر در ورزش منطق داشتن معرفت، داشتن فدراسیون است؟ یعنی اگر طاهریان فدراسیون ندارد سرمایه ورزش نیست یا رحیمی فدراسیون ندارد ارزشمند نیست‌. تضعیف هر کسی در ورزش درست نیست. به اندازه کافی ورزش ایران مظلوم است و در تقسیم بودجه و مشکلات دیگر کشور  نادیده گرفته می شود.

طاهریان و رحیمی اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک هستند و آنها مورد انتقاد برخی از اهالی ورزش قرار گرفتند چرا که سمتی در فدراسیون ها ندارند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار