صف نانوایی‌ها در ارومیه به روال عادی خود بازگشت

فرماندار ارومیه از جمع شدن صف‌های مقابل نانوایی‌ها در ارومیه خبر داد.

غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در خصوص آخرین وضعیت پخت نان در ارومیه گفت: با توجه به تقویت نظارت بر واحد‌های نانوایی و همکاری و همراهی مردم در حال حاضر شاهد آرامش نسبی در صف‌های نانوایی سطح شهر ارومیه هستیم.

عماری می گوید: باتوجه به بازگشت صف‌های نانوایی به روال سابق واحد‌های نانوایی ۲ شیفت فعال و سه شیفت، تعطیل و در صورت احساس نیاز دوباره تقویت خواهند شد.

فرماندار ارومیه گفت: هیچگونه افزایش قیمت در نرخ نان و کاهش سهمیه آرد نانوایی وجود نداشته و مشکلی در تامین آرد مصرفی نانوایی‌ها نداریم.

عماری با بیان اینکه فروش نان در شهر زنجان به صورت آزمایشی به روش کارتی و طبق روال جدید هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شود عنوان کرد و گفت: در صورت موفقیت‌ آمیز بودن و عارضه‌ یابی این طرح، در سراسر کشور اجرایی و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

او با اشاره به افزایش نرخ نهاده‌های دامی با ابراز تاسف گفت: برخی از افراد به علت پایین بودن قیمت نان نسبت به نهاده دامی، اقدام به خرید نان جهت تامین تغذیه دام خود کرده و این امر باعث هدر رفت منابع ملی می‌شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به فواید اجرای طرح فروش نان به روش جدید گفت: اجرای شدن این طرح از هدر رفت منابع ملی جلوگیری و هزینه‌های دولت مدیریت، و سود منطقی به جیب نانوا بازگشته و شهروند به راحتی نان مورد نیاز خود را تامین خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.