افزایش میزان پخت نان تا بازگشت آرامش کامل به نانوایان در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: هیچ کمبودی در عرضه نان وجود ندارد و تا بازگشت آرامش کامل به بازار نان، میزان پخت آن در شهرستان ارومیه افزایش خواهد یافت.

غلامحسین عماری بامداد دوشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی های ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای کنترل بازار نان و بازگشت آرامش کامل به نانوایی های ۱۰۰ واحدنانوایی ۲ شیفت و ۱۲ واحد دیگر نیز سه شیفت نان پخت می کنند.

فرماندار ارومیه می گوید: هیچ کمبودی در عرضه نان وجود ندارد و تا بازگشت آرامش کامل به بازار نان به بازار نان، میزان پخت آن در شهرستان ارومیه افزایش خواهد یافت.

به گفته وی از ظرفیت تمامی دستگاه ها در جهت نظارت و بازررسی استفاده می شود، و امر بازرسی به شدت تقویت شده و اکیپ های ویژه فراهم شده و از فردا بازرس های ویژه از کارخانه آرد سازی تا خبازی ها بر کار تهیه و توزیع نظارت خواهند کرد.

عماری گفت: به هیچ وجه قیمت نان‌های سنتی افزایش نخواهد یافت و اکیپ‌های بازرسی نیز در راستای نظارت بر بازار تقویت شدند تا اجازه هیچگونه کم فروشی و گران فروشی داده نشود.

فرماندار ارومیه می گوید: در صورتی که مردم هرگونه گران فروشی و یا کم فروشی را در نانوایی‌ها مشاهده کردند، می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه‌های ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند، و قطع یقین این همکاری مردم سبب جهش در برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.